Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Minty  zeuren bestaat niet ? we zijn hier voor elkaar toch ? kans dat maandag je eisprong had. Je kan altijd voor de zekerheid door blijven testen dan weet je het zeker. Ik heb deze maand ook sinds dag 10 getest. Gewoon gezellig maken ?

Ik zat net het volgende te denken.. is deze onzekerheid over het zwanger worden een voorbode van hoe de komende 18 jaar zullen zijn als het kind er is? Man, dat wordt dan nog wat ??

Haha Vlindertje i guess so! Wordt alleen maar erger haha. Maar ik mag niet teveel klagen. Ben nog maar net begonnen, niet dat ik het daarom minder wil, want wacht er al >10 jaar op. Maar ik moet het wel ff de tijd geven natuurlijk. Ze zeggen dat het grootste deel van de vrouwen met kinderwens binnen een jaar zwanger zijn dus geen reden voor zorgen vooralsnog.

Voor de dames die net als ik net begonnen zijn, geven jullie bij je vriend aan wanneer je vruchtbare dagen zijn? Op de een of andere manier heb ik hier het idee dat hij wat angstiger is in het hebben van seks omdat het zeg maar echt kan worden nu... hij staat er verder achter hoor maar lijkt t toch wat spannnend te vinden.. hoe is dat bij jullie?

Kimmm dat had ik eerst ook inderdaad. Het idee dat hij het nog eng vond en soms zelfs dat het even niet lukte ? Ik geef niet aan wanneer mijn dagen zijn en vrij ook als ik niet vruchtbaar ben, zo heeft ie geen idee haha. Nu heeft hij het ook vaker over als we dadelijk zwanger zijn, maar de eerste paar weken was het nog een beetje een spannend onderwerp.

Terug
Bovenaan