Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Kiimmm ik vertel het me man. We maken er een dolletje van echt van "oh hop kommop schat we moeten ff" hij vind het wel leuk en ook niet erg. Ik heb zelf het idee dat ie het wel fijn vind om te weten aangezien hij ook dagelijk vraagt naar me temp.
Vlindertje ik hoop het niet ? wil niet zo als me zus worden ? die is met ieder klein dingetje al bang hahaha maja weet het natuurlijk pas wanneer het kind er is. Al ben ik wel relaxed met me stiefdochter.
Ik moet ook ff een beetje me hart lhchten ik stress hem telkens zo als die ex weer wat te zeiken heeft. Kleine meid net gebracht  en het ziek zijn was weldegelijk een leugen. Zet ze doodleuk in het achrift dat ze der heeft ingeachreven op een school zonder toestemmjng van me man, dus kan ook weer mooi naar de advocaat... we proberen al 2 weken akkoord te krijgen op het weekend van de 26 (ons weekend) om haar een dag eerder te krijgen maar ze negeert totaal de vraag. We vaan dat weekend naar center parcs met me schoonzus zwager en de kids. Ik krijg echt hartkloppingen van dat mens en dat is ook weer niet goed als je probeerd zwanger te raken ?????

Ju81, ik ga proberen om tot zondag te wachten, maar weet niet of dat lukt hihi.

feyre wat vervelend zeg... lijkt me een erg lastige situatie...

He Kimmm
Si afgelopen maand wil Mn man t wel weten wanneer we de vruchtbare periode ingaan. Hij moest de 1e maand echt wennen en lukte ook 1x niet door de spanningen Haha. Maar niet erg, nu wil hij juist vaker als ik t wel zeg en dat ging afgelopen maand heel goed! Ff beetje aftasten denk ik. Mja nu heeft hij het wel door dat n week na Mn laatste dag menstr de eisprong eraan zit te komen. Zodra de menstr afgelopen is duiken we direct t bed in? dit gaat al 6jr zo haha

@ Feyre wat een k*t situatie.. Klinkt helaas heel bekend in de oren. Mijn eigen vader is net zo. Verschrikkelijk! Hopelijk gauw duidelijkheid en samen gewoon naar centerparcs. 

Drupje dit alles gaat naar de advocaat ff advies vragen en is allemaal info voor de rechtbank. De brief naar de rechtbank is hopelijk vandaag op de post gegaan of anders maandag. Dit moet snel geregeld zijn ze dort nu alles om dwars te liggen en het irriteert extreem. Maar goed we moeten afwachten. We hebbenbgezegd zonder tegen bericht is het akkoord dus is ze er de 25e niet wordt het de politie inschakelen. Helaas moet het maar

Jeetje dames wat een reacties weer!
ik ben aan t werk en nauwelijks de tijd om te kijken en zo weer 2 pagina`s verder Haha.

ik vertel mijn man ondertussen niks meer, hij werd er een beetje gek van al zegt ie wel continu als je straks zwanger bent en dat soort dingen.. ook voor hun spannend natuurlijk!

Ik vertel het mijn vriend achteraf denk ik. Ik test nu sinds dinsdag (dag 10) en ik zie wel vaag een streepje elke dag, maar niet dat ik denk he! volgens mij zijn we er bijna :p wel gisteren dikke klodder crème achtig slijm en vandaag een beetje en doorzichtig (sorry voor de details :p)

@Feyre Onvoorstelbaar hoe ver sommige mensen het willen laten gaan he. Uiteindelijk trekken jullie wel aan het langste eind gelukkig. Maar die stress.. Zo jammer. :( 

Terug
Bovenaan