Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Mijn vriend wil nergens van weten. Als hij het weet dan heeft hij er geen zin in.. zijn woorden; “k ga niet neuken op kalender” dan is voor mij de lol dr af. Dus vertel hem niks...  hij is af en toe behoorlijk lomp en onbenullig met opmerkingen... zo kan hij ook de opmerking maken “die heeft de pens ook vol jongen, en is die ook drachtig... moet die al werpen” ?

Jeetje Feyre wat een rot situatie! Hexen zijn et. Hopelijk toch een gezellig weekendje centerparcs voor jullie! Welk park gaan jullie? Wij zitten eind okt in de eemhof

Ambibambi had ik ook hoor! Ben vanaf dag 10 gaan testen op dag 13 nog heel licht dag 14 opeens uit het niets een knal test dus het kan zeker! Ik dacht ook dit gaat nog eeuwig duren.
Drupje ja het is vreselijk echt een heel naar mens moment dat me man mailde dat hij langs kwam omdat ie dan 2 weken niet gezien had. Was ze opeens beter en kwam ze der wel brengen. Nou ik kan je zeggen dat kind is nooit ziek geweest... en het negeren van de vraag bah ze haalt het bloed onder me nagels! Maar onze advocaat ziet de zaak positief in en ze was er vrij zeker van dat er iig iets ging veranderen of we de co ouderschap krijgen is nog afwachten hoop het wel dan heb ik leedvermaak bij de hex die wou niks en nu heeft ze der eigen graf gegraven.
AappiieJ ik hoop het ook we wouden de vrijdag heen rijden en dan zondag terug maar als we der niet meekrijgen kunnen we zaterdag pas gaan rijden. Wij gaan naar Meerdal in Limburg

feyre toch leuk dat je er dan idd een dolletje van kan maken! En wat een vervelende situatie... hopelijk komt er snel een uitspraak of oplossing waar jullie mee verder kunnen!
Kershje ach ja ik denk maar zo we zijn net begonnen dus zal wel loslopen! 
Hij zal iig merken wanneer ik wel ongesteld wordt... tjonge Mn eerste menstruatie zonder pil was heftig en Mn humeur erbij haha

Hahah! Chantal, mijn man maakt ook wel S zo’n opmerking, wel iets mindere mate. Ik moest zo hard lachen om: is die al drachtig? lijkt wel of ie t over n koe heeft, magoed. Ik had soep gemaakt zegt ie: gvd die derrie is veel te heet. Nouja dat vind ik niet leuk, ik heb dat ook voor hen gemaakt, dis ik zeg dan wel als je t niet hoeft krijgt de hond jou eten maar dan krijgt ie ook jou gehaktballen ? toen bedacht ie zich.. zucht.. mannen ? net n kind soms, te lang door zn moeder verwend serieus, zn moeder is n te lieve schat, vind alles wat die mannen doen oké. Dat krijg ik er bijna niet uit 

Ambibambi met hasr zal helaas altijd gezeur zijn. Zij is nooit degene die fout zit en kan niet normaal communiceren. Ze kan alleen maar gillen en schreeuwen en dreigen. Dus vandaar advocaat. Is nu afwachten.
Haha dames ? mijn man heeft ze gelukkig niet zo wel is alles dubbelzinnig bij ons zoals als ik vraag kan je de tafel dekken. Komt hij met de opmerking "wil wel wat anders dekken" of als ik zeg dat die worst niet in zijn geheel past krijg ik een reactie van "heb je normaal ook geen problemen mee" ?? niks normaal hier dus haha
Kiimmm gelukkig wel houd het ook wel leuk. Hij vond de 3 dagen rondom eisprong ook helemaal niet erg. Hij weet dat het "moest" om de kans te vergroten maar we maken het gewoon spontaan eigenlijk

Ik vertel mijn man ook niet wanneer de vruchtbare dagen zijn, maar hij merkt het wel zodra ik ineens bovenop hem spring ?
Meneer was net ook lekker subtiel. Zitten we te eten met vrienden en had ik een frisse besteld omdat ik dorst had, zegt ie "ben je zwanger ofzo"... Heel ongemakkelijk! 
Af en toe is ie zelfs blij als ik ongesteld wordt omdat hij het kindjes krijgen toch wel erg spannend vindt. Toch is ie een beetje dubbel want hij wil het zelf ook! Volgens mij steekt ie nu graag z'n kop in het zand tot het zover is.

Terug
Bovenaan