Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ambibambi geen last van gehad. Of naja niet zo zeer op gelet.
Heb wel nu last van rommelende darmen al dr hele dag. En nogsteeds de kleine gemene krampen/steekjes in me buik

@ Ambibambi ik heb met gemak elk moment in m'n cyclus een dikke pens. Ene keer wat erger dan de andere ? Of zal dat toch van het gesnaai komen? 

De zenuwen beginnen hier goed te komen voor zondag/maandag. Geen tekenen van aankomende menstruatie, pijn in mn rug en vooral stuitje en daarbij sinds vandaar zere borsten.. 

Feyre ik kan je één zinnige tip geven, laat haar gedrag jullie keuzes niet beïnvloeden. Helemaal ni er een rechtszaak gaat komen. Houd de eer aan jezelf. Dat zij kinderachtig lomp en gemeen is wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten zijn.
wij hebben ook in deze situatie gezeten en nog steeds beetje. Wij zagen de kindeeen wanneer het haar uitkwam en werd ook afgezegd als mijn vriend al halverwege was bijvoorbeeld. Wij zijn ons altijd keurig blijven gedragen en zo viel ons ook niets te verwijten. 
Inmiddels is het tij wat gekeerd en loopt de communicatie soepeler. 
Vergeet niet dat liefde en haat heel dicht bij elkaar staan en dat het voor haar misschien wel moeilijk is om te accepteren dat hij verder is zonder haar. Dit was niet wat ze voor ogen had toen ze een kind kreeg en dat zal altijd blijven steken. 

Wijze woorden, Minty. 
Hier ook een opgeblazen pens, maar dat komt vandaag ergens anders door, hahah. 
Ik denk dat ik misschien maandag pas ongesteld wordt. Had een week na de berekende ovulatie een aantal klodders heel sticky slijm (sorry...). Ik had dat in mijn Flow app genoteerd als vermoedelijke innesteling, maar t zou ook zo maar eens de eisprong kunnen zijn geweest. We wachten gewoon nog even af. 
Volgende cyclus wil ik vanaf dag 10 ovulatietesten gaan doen. Doe je dat elke dag of vaker? Wat is een fijn tijdstip?  

Ohja die foute opmerkingen hier ook hoor.. of als die weer eens vervelend doet en ik steek mijn middelvinger op krijg ik vaak als reactie. Nou kom dan hup broek uit ?

Minty als eerst antwoord op je laatste deel. Zij is vreemdgegaan en wou scheiden toen hun kleine net 1 was. Dus me man is niet degene die bij haar weg is gegaan dus nee zo denkt ze niet ze kan het gewoon niet hendelen dat hij verder is gegaan met zn leven en zij de controle verliest.
Wij blijven altijd netjes en gaan niet in haar gedrag mee. Nooit gedaan en nu alleen maar extra bewijs voor de rechter.
Gelukkig is ze (nog) niet zo erg als wat jij beschrijft met het afzeggen ze komt haar wel gewoon brengen maar ze liegt om alles ook over opvang (zelf navraag gedaan bij opvang en heb gekraamd bij haar groep leidster) wij reageren netjes overal op waar zij negeert dus ik weet ook wel dat het goed komt. Zij maakt namelijk overtreding in het ouderschapsplan

We zijn ook overig niet gemeen of iets en dat e ki derachtig doet is haar gedrag. Maar als het ons weekend is en ze doet zo stom gaan we wel actie ondernemen hij ziet zn dochter al maar 4 dagen in de maand. Ik hoop gewoon dat de rechtzaak snel rond is

Terug
Bovenaan