Ik hoop dat je beseft dat ik het goed bedoelde. Ken jullie situatie niet dus daar kan ik niets over zeggen. Wel heel naar als het zo moeilijk gaat ?
En bereid je maar voor, want de bonusmoeder zijn is ook een pittige taak en wordt er voorlopig niet makkelijker op! Er wordt onbewust verwacht dat je de zorg van de kinderen op je neemt als ze er zijn, maar je zult nooit de moeder zijn en die band en liefde met ze ervaren.
ik weet alleen hoe het bij ons ging en wat we ervan geleerd hebben. Soms werd het ons ook echt teveel, maar het siert mijn vriend dat hij altijd netjes en beleefd is gebleven en zijn kinderen op nummer 1 heeft gehad. En het mooie is, dat weten ze dondersgoed en wordt nu ze ouder zijn ook vaak uitgesproken en gewaardeerd.
Het is zo jammer dat sommige vergeten waar het echt om gaat en egocentrisch (egoïstisch) zijn zelfs ten koste van de kinderen. Wij vroegen/vragen ons ook wel eens af hoe ze dat kan doen. Wraak nemen via de kinderen of geld voor de kinderen uitgeven aan zichzelf.
Maargoed, je moet er toch samen uitkomen. Ook al win je zo’n zaak je zult de komende 15/20 jaar met haar samen moeten werken wat de kleine meid betreft. Succes wat dat betreft.