Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik ben op dag 10 gaan testen rond kwart voor 11 in de ochtend en dat elke dag. Werk pas in de middag dus 11 uur komt voor mij handig uit. Iig niet met de eerste urine. Aangezien mijn ei morgen voorspeld is heb ik vandaag ook in de avond om kwart over 7 getest en doe ik morgen weer 2 keer. In de vorige ronde had ik namelijk om 8 uur 's avonds een dikke knalstreep. 

Ambibambi dat heb ik niet eerder gehoord weet alleen dat het niet met ochtend urine moet en dat je beste rond dezelfde tijd moet aanhouden ? hoop dat je een knaller hebt!

Net met afvegen heel licht roze kleine verkleuring bij afvegen.. ik denk dat mijn menstruatie aanklopt. Of kan het toch wat anders zijn

Ik hoop dat je beseft dat ik het goed bedoelde. Ken jullie situatie niet dus daar kan ik niets over zeggen. Wel heel naar als het zo moeilijk gaat ?
En bereid je maar voor, want de bonusmoeder zijn is ook een pittige taak en wordt er voorlopig niet makkelijker op! Er wordt onbewust verwacht dat je de zorg van de kinderen op je neemt als ze er zijn, maar je zult nooit de moeder zijn en die band en liefde met ze ervaren. 
ik weet alleen hoe het bij ons ging en wat we ervan geleerd hebben. Soms werd het ons ook echt teveel, maar het siert mijn vriend dat hij altijd netjes en beleefd is gebleven en zijn kinderen op nummer 1 heeft gehad. En het mooie is, dat weten ze dondersgoed en wordt nu ze ouder zijn ook vaak uitgesproken en gewaardeerd.
Het is zo jammer dat sommige vergeten waar het echt om gaat en egocentrisch (egoïstisch) zijn zelfs ten koste van de kinderen. Wij vroegen/vragen ons ook wel eens af hoe ze dat kan doen. Wraak nemen via de kinderen of geld voor de kinderen uitgeven aan zichzelf. 
Maargoed, je moet er toch samen uitkomen. Ook al win je zo’n zaak je zult de komende 15/20 jaar met haar samen moeten werken wat de kleine meid betreft. Succes wat dat betreft.

Waarom kun je beter niet testen met ochtend urine? Bij mij CB test staat dat het op ieder moment van de dag kan, zolang je daarvoor 4 uur niet naar de wc geweest bent. Aangezien ik altijd vaak moet plassen red in het overdag niet om 4 uur niet naar de wc te gaan ? Ik test dus ‘s ochtends, zal dit heel erg vertekenen?
Feyre, lastige situatie... Hou de eer aan jezelf en probeer het meisje te beschermen. Zij mag hier niet de dupe van worden, zij heeft hier immers niet om gevraagd. Maar volgens mij doen jullie dat al.
Ik heb sinds een uur aardig wat steken in mijn buik. Hoop niet dat mijn menstruatie  doorzet ? Snel mijn bed in, hopelijk is het morgen weg.

Sinds vanavond heb ik een enorm opgezette buik en hard. Zou zomaar een voorteken van menstruatie kunnen zijn, maar geen spotting gehad tot nu toe.
Twijfel erg of ik morgen ochtend test of tot zondag wacht. Denk dat ik het gewoon morgen ochtend bepaal wat ik doe.

AappiieJ wanneer was je NOD ook alweer? Zou opzich innesteling kunnen zijn?
Minty ik begrijp het voel me ook niet aangevallen of beledigd ? wou alleen duidelijk maken dat zij degene is die bij me man weg is gegaan voor een ander.
Wij blijven gewoon netjes en hebben niet veel communicatie met er naast de mail en overdracht schrift. De rechtzaak is voor het opnieuw vaststellen van verandering in hoevaak ze bij ons is en wij hebben co ouderschap voorgesteld. Dit wou ze niet omdat het er financieel niet uitkwam toen zeiden wij oke prima maar dan willen we der 3 dagen extra dan behoud je de extra's ging ze niet mwe akkoord maar wel met 2. Dus ok wij akkoord. Week later trok ze het in omdat we getrouwd waren en zij het niet wist en dit het leven van de kleine meid veranderde (wat niet zo is want we wonen al een tijd samen) dit was dus puur een wraak actie. Toen hebben wij gewoon gelijk een advocaat ingeschakeld (hadden eerder al gezegd dat als we er niet samen uitkomen de advocaat ingeschakeld wordt) dus nu hebben we ook co ouderschap ingezet en heeft ze der eigen graf gegraven. 
Ik weet dat ik jaren aan der vast zit en dat geeft ook niet ik ben er vokr me meisje. Ook al hebben we de moeder dochter band niet ze noemt me bonus mama soms ook mama ze is nu 3 1/2 ze groeit met me op en zal ook niet beter weten. Ik wil er gewoon voor zorgen dat me man zijn dochter meer ziet en dat me stiefdochter haar broertje/zusjes met de tijd leert kennen, en dat ze een goede opvoeding krijgt.
Lavendel ochtendurine is heel geconcentreerd en kan valse waarde geven. Elke test staat elk moment vam de dag maar als je online opzoekt adviseren ze allemaal verder op de dag en minimaal 2 uur niet drinken omdat het anders te dun kan zijn.
En ja we houden de eer aan onszelf vandaar ook de rechtzaak. We komen er niet met haar uit dus we konden niet anders. Ze wordt ouder en 4 dagen in de maand is gewoon te weinig
Ju81 houd er rekening mee als je te vroeg test die alsnog negatief kan zijn en paar dagen later positief of juist andersom

Terug
Bovenaan