Nieuwe wachten op NOD okt 2018

feyre morgen. Maar dat is een gok omdat dit de eerste pilloze maand heb. Heb de pilcyclus aangehouden maar zou best veel langer kunnen zijn natuurlijk. En wanneer mn eisprong was of als die uberhaupt geweest is geen idee. Waarom kan alles niet gewoon standaard zijn haha.
Begin nu ook menstruatie achtige krampen te krijge. Pff je gaat je vanalles in je hoofd halen. Maar lekker slapen en morgen weer kijken. Ben al 2 nachten om 4 uur wakker om te plassen dus ik zal het wel zien morgen hihi.

AappiieJ ja dat is altijd even afwachten na de pil. Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik geen pil slikte dat ontpillen had ik niet aangekunt ??
Moet ook maar is gaan slapen sta nog 7.15 uur op wacht voor bevalling en dan direct 8 uur erachteraan voor een gezin dus ja ?

Hoi, ik doe mee 
Normaal hoor ik me nod op 11 oktober te krijgen ben 3 dagen overtijd, 2 keer getest negatief.. alleen hoorde dus achteraf om het in de ochtend te testen zou het daaraan liggen?

Hoi, ik doe mee Normaal hoor ik me nod op 11 oktober te krijgen ben 3 dagen overtijd, 2 keer getest negatief.. alleen hoorde dus achteraf om het in de ochtend te testen zou het daaraan liggen?

Nou net getest en negatief. Misschien toch te vroeg of ik word gewoon ongesteld. Eerst maar weer op bedje. Heb weekend hihi. Werkse voor wie werkt vandaag

Hier ook negatief getest vanochtend. Maar even afwachten wat er gebeurd. Dag 33 van cyclus vandaag. Vorige cyclus 38 dagen maar had verwacht dat die weer terugliep naar de 30 dagen zoals vroeger

Balen AappiieJ  en Ju81!Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop.
Gebruiker10093913 De eerste urine van de dag is het beste voor zwangerschapstesten. Maar als dit je eerste cyclus is na de anticonceptie dan is vaak je cyclus nog niet helemaal "normaal". Sowieso zal hij in 90% van de gevallen afwijken van je pilcyclus.
Lavendel de smiley ovulatietesten van CB zijn volgens mij de enige ovulatietesten die je wel met ochtendurine kan doen. Alle andere ovulatietesten kun je volgens mij beter niet met ochtendurine doen.
Ik ga een weekendje weg, dus hopelijk wat minder obsessief zijn. Vanochtend mijn temp iets gedaald met 0,1/0,2 graden. Ik moest om 5.30 uur plassen dus toen was hij 36,9 en op mijn normale tijd van 7.00 uur was hij 37. Ik hoop dat dit gewoon een schommeling is of een innestelingsdip (nu 7 DPO).

AappiieJ en Ju81 jammer maar zolang de menstruatie uitblijft kan het nog goed nieuws betekenen gewoon afwachten helaas.
Gebruiker10093913 wat voor anticonceptie gebruikte je? Als je de pil slikte kan je aan het ontpillen zijn. Je cyclus moet dan weer op gang komen en kan dus langere tijd nodig hebben. Daardoor kan je dd ene maand een lange cyclus hebben als xe andere maand. Weet je wanneer je je eisprong had?
Dwaallichtje eigenlijk mag je de 37 niet meetellen omdat je uit bed bent geweest om te plassen. Maar ik ken het hoor ik heb het ook een keer gedaan. Hopelijk is het een dip of stijgt ie gewoon weer als je 7dpo zit verwacht je ook nog niet een menstruatie.
Mijn temp zat vanmorgen op 37.2 niet lager dus 8dpo onder de norm zou morgen de innesteling zijn maar ik wacht af. Direct weer dezelfdd krampen die ik de afgelopen dagen ook had... en gister waren me darmen echt van slag. Daarnaast slaap ik de afgelopen week echt alecht. Als ik vrij ben kan ik normaal uitslapen tot 11 uur nu was ik telkens half 8 klaarwakker en dus maar eruit gegaan. Nu slaap ik altijd wel "alecht" maar nooit dit. Vannacht was ik om 4 uur opeens klaarwakker... naja zal me wel onbewust te druk maken om het hele gebeuren. Wil zo weinig mogelijk stress omdat dat ook niet goed is

Terug
Bovenaan