Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik hheb gisteravond nog getest omdat ik, ondanks dat ik dacht dat ik ongesteld ging worden, toch ineens een vlaag van misselijkheid had. Test was negatief, maar de menstruatie is er ook nog niet. Anders dan dat ik moe ben nog geen klachten. Ben dus heel benieuwd welke kant het op gaat dit weekend!

@ Feyre Dat slechte slapen heb ik dus sinds een weekje ook. Zo bizar! Zal inderdaad dan toch zijn dat we er veel mee bezig zijn ofzo. Al heb ik dit nog niet eerder zo gehad. Of gewoon de omschakeling van het weer, dat heel gek is natuurlijk haha. Ik lag ook al vanaf half 7 wakker vanmorgen, er nu toch maar uitgegaan. PC maar aan en even gamen. Laatste wachtdagen gaan zo intens langzaam voorbij :'). 

@Vlindertje Balen! Toch nog hoop houden. Hopelijk dit weekend een regen van positieve tests.
@Dwaallichtje Veel plezier dit weekend!:) 

We wachten rustig af. Slecht slapen heb ik al vanaf de pubertijd. Regelmatig nachten waarin elk uur voorbij komt. Ik ben wel heel moe steeds maar heb ook nog geen vakantie gehad en heel veelgewerkt. Hoofdpijn is ook zeer regelmatig hier aan de orde. Heb wel al paar keer na de avond maaltijd gehad dat ik echt kotsmisselijk was. Maar ja ik weet et ook allemaal niet meer haha. Nog geen menstruatie. Zal kijken of ik mn app kan aanpasse. Die zegt nu dat et my period is haha

Vandaag NOD en kon het niet laten om te testen, helaas negatief, totaal niks te zien.. Maar ben ook nog niet ongesteld, we gaan verder met afwachten!

Ik heb zojuist een ovu test gedaan, dacht even kijken en die was knal positief ? ik weet dat dit geen zwangerschapstest is maar word wel heel spannend nu..

Terug
Bovenaan