Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoop het ook ambibambi! Geduld begint een beetje op te raken!! 
En mijn lichaam neemt soms een loopje met me. Dan denk ik zwangerschaps verschijnselen te hebben, gezwollen borsten, prikkelbaar, vreemde smaak in Mn mond etc en dan blijk ik toch weer ongesteld te worden. Hebben jullie dat ook? Soms erg frustrerend...

Heey Ooshap, we zien hier wel vaker een negatieve test voorbij komen omdat de hcg nog laag blijkt te zijn. Ik zou over 2 dagen nog eens testen, dan is je hcg verdubbeld als je zwanger bent, wie weet.
Er wordt weinig positief getest op het moment ?
sinds vanochtend weer dat trekkende gevoel. Toch alsnog een eisprong of innesteling? Vind het maar verwarrend. In ieder geval wel op de juiste momenten gesext dus wie weet. 

Ik hoop het ook Ambibambi! Zou fijn zijn als ik er nog gewoon een test tegenaan kan gooien woensdag of donderdag. Maar ik ga er gewoon niet vanuit, dan kan het alleen maar meevallen ? Hoe ga jij met de ovulatietesten vandaag? Al weer een positievere test?
Ooshap, je kunt het beste de 9e of 10e dag na je menstruatie beginnen met ovulatietesten. En dan dagelijks rond hetzelfde tijdstip testen. Nog even afwachten dus of je ongesteld wordt of niet. Zou er anders over een paar dagen nog een zwangerschapstest tegen aan gooien ?

feyre helaas weinig slaap gehad maarja ia niet anders. Hele dag werken vandaag en dan zien we wel weer. Nog steeds geen teken van menstruatie. Ik ga proberen nog een paar dagen te wachten voor ik opnieuw wil testen.

Voor de nieuwkomers welkom ?

Hoi Meiden, 

Vandaag is mijn nod 3.. ik heb gister een test gedaan maar die was negatief nu zakt de moed een beetje in mijn schoenen.. heb last van pijnlijke borsten en soms beetje witte afscheiding maar geen teken van buikkrampen etc dat ik ongi moet worden.. wat te doen dacht zelf aan wachten tot dinsdag ongeveer als ik dan nog niet ongi ben weer een test te doen maar ben bang voor teleurstelling dat het weer een negatieve test is 

Wel de meest handige instelling lavendel dan kan de teleurstelling alleen maar meevallen!
Ik ga straks nog een keer testen. Vanochtend nog gezellig gehad dus doe nu iets later dan normaal. Wel super rekbaar slijm vanochtend (voordat het gezellig werd) en nu wat lichte krampjes links dus zal vast snel komen :)
jamiek er zijn meiden die pas op dag 10 na hun nod positief hebben getest dus het kan nog steeds! Je zou een early test kunnen pakken aangezien die wat gevoeliger zijn ;)

Ambibambi: maar zijn die testen dan niet gemaakt om voor je nod te testen? dat dacht ik namelijk haha ik had gewoon de kruitvat 2v5 gedaan. jij gaat vandaag dus testen op welke nod zit jij? 

Terug
Bovenaan