Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ambibambi ja dat is het verstandigste, en anders gewoon door naar de volgende ronde... Was ook pas poging 2.
Jamiek, nee de gewone zwangerschapstesten meten pas positief na een bepaalde tijd (als er voldoende hCG hormoon in je urine zit). De early testen zijn veel gevoeliger en die kun je voor je NOD gebruiken. Die geven al positief bij een lage hoeveelheid hCG. Zit een groot verschil tussen ? Dus even snel een andere test kopen haha!

jamiek ik test nu nog voor mijn ovulatie ;) ik ga straks pas het eeuwige wachten en spanning in ;) 
En wat lavendel zegt, early tests zijn gevoeliger en zullen dus eerder positief zijn dan normale tests!

Lavendel
Oh echt, haha dan indd even een early test halen nog een advies voor een betaalbaar merk? 

Ambibambi
Ik heb ook ovulatie testen gebruikt, toen ik eiwit slijm kreeg ben ik gaan testen en toen ook licht streepje steeds begreep er niks van en toen 3 dagen later een dikke tweede streep en die dag daarna ook ik had de ovu testen van action gebruikt werken echt top, maar kan dus zijn dat je ovu test pas knalt over 2/3 dagen gewoon elke dag testen ik deed het steeds rond 17:00, is beter dan met ochtend urine x

Geen ongesteldheid hier vandaag. De kramp gister misschien toch mijn darmen door het teveel lekkere eten savonds ?
Hier geen spotting, geen kramp, niks wat op een aanstaande menstruatie wijst. Ik heb een early test liggen  die wil ik dinsdag doen, 3 dagen ertussen en een gevoeligere test zou toch wat op moeten leveren als het raak is. 

Terug
Bovenaan