Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jamiek, die van het kruidvat schijnen goed en betaalbaar te zijn. Action heeft ze ook, maar geen idee hoe die bevallen. De van Clearblue zijn ook heel goed, maar duur.
Het hoeft niets te betekenen dat je wat bruin/roze/rood hebt bij het afvegen. Geef de hoop nog niet op ? Ik heb vandaag nog geen gekleurde afscheiding gehad, dus het kan morgen zomaar weer over zijn.

Pfff vandaaf gaat echt lekker. Iets roze afscheiding gehad met afvegen. Darmen op de hobbel met fijne buikkrampen en nu na mn lunch misselijk geworden. Zal het of zal het niet. Ik word gek van de onzekerheid. Ik wil zo graag met iemand praten maar durf dat nu nog niet. Gelukkig kan ik de hoogste druk hier kwijt ? 
Nog 4 uurtjes werken en dan lekker in de chillmodus

Oof wat een berichten weer! 
Geloof dat alle vragen wel beantwoord zijn ?
Welkom voor de nieuwe dames.
Jammer dat er nog heen positieve teaten zijn maar houd moed iedereen!!! 
Ik heb eigenlijk nergens last van op het moment. Voel wel echt de afscheiding. Ik ben heel erg benieuwd en vrijdag kan niet vroeg genoeg komen voor me ?? gelukkig lange dagen bij het gezin. Ik wil zelf geen hoop hebben maar soms is het wel moeilijk om zo te denken want wat als...

Wat grappig trouwens dat er meerder dames nu zijn die nod hebben, negatief testen en toch nog niet ongesteld zijn. Zou toch leuk zijn als daar nog positieve testen uit voort komen! 

Hier is me temp lekker aan het stijgen. Vanmorgen 37,3.. verder vanmorgen al vroeg wakker. Al de hele dag een weeïg gevoel in me buik, kan niet zeggen dat het echt misselijk is maar weet ook niet hoe ik het wel moet omschrijven.. verder de hele middag al weer erg moe... 

Bedankt voor jullie reacties ? Ik wacht geduldig af.. iemand ervaring wanneer je wel eventueel genoeg hcg aan heb gemaakt/positief kan testen?  

Nou, gisteren stond ik op ontploffen en vandaag moet ik overal om huilen. Klinkt als.... gewone vrouwelijke hormonen ?? Nog 4-6 nachtjes slapen tot NOD.
Succes Feyre met wachten! Wanneer wil je gaan testen? Gelijk vrijdag? 

Ooshap kan bijna 2 weken duren met een normale test, bij een vriendin van mjj zag ze na 1.5 week een licht streepje en is nu 20 weken zwanger. Moeten (helaas) veel geduld hebben.

pippalotta haha ja ik ken het? succes nog even wachten 

Terug
Bovenaan