Nieuwe wachten op NOD okt 2018

PippaLotta ik heb alleen maar sensitive/early testen dus test idd gewoon vrijdag niet eerder (pact?) mits ik natuurlijk niet ongesteld ben geworden.
Ooshap cerschilt per vrouw sommige testen heel vroeg positief andere na 2 weken nog niet maar zijn wel zwanger.

Dames heb even een oppepper nodig. Net de horen gekregen dat een heel goede vriendin die ik uit het oog ben verloren ook zwanger is. We hadden het er al een paar keer over gehad en zij wou absoluut geen zwangerschap. Meer en meer op facebook zwangerschapsaankondogingen en ik zit er nu dus even door. 
Wij willen het ook zo graag en zijn al zo lang bezig en andere lukt het dan precies meteen of zelfs per ongeluk. Ben er even klaar mee en zou me liever volledig afsluiten van alles en iedereen ?

Nroxy begrijpelijk dat dat steekt, ik zou het er ook moeilijk mee hebben. maar probeer het van je af te zetten helaas doe je er niks aan :( en houd moed! het lukt heus wel het duurt alleen langer.
en hier een nieuwe lijst eindelijk het fut ervoor gehad xD

Nroxy: hè bah wat vervelend, ik had het er van de week nog met iemand over inderdaad. Maar helaas kun je er weinig aan doen! Probeer het van je af te zetten en jou wonder komt vanzelf!

Hoe is t met iedereen vandaag? Ik voel me niet echt top.. futloos en hoofdpijn!  Blegh niks aan maar niks aan te doen

Vandaag is dag 30. Op heeeeel minimaal wat licht roze afscheiding met afvegen geen aanstalten voor menstruatie. Hoelang zal het duren. Of niet. Ik ben een beetje ongeduldig.

nroxy ik kan me goed voorstellen hoe het voelt :( wij zijn pas bezig maar ben echt al denk ik 2 jaar omringt door bekenden en vrienden die zwanger worden/zijn of al kinderen hebben. Situatie was er eerder niet naar maar had ze graag al willen hebben

Hier goed Stevie. Vandaag een knaltest verwacht maar witter dan wit! Wil heel graag een zwangerschapstest doen, maar  doe maar niet denk ik!

Stevie hier hetzelfde. Moe van werk zijn lange dagen was uiteindelijk pas half 5 weer weg en pas na 5e thuis ? wel leuk gezin hoor. Gewoon druk, daardoor niet wcht krampen opgevallen miss komt dat straks. En ook heel erg warm. Temp 37.3 vanmorgen en net 38.2 ben verder niet ziek ofzo dit is gewoon een extra stijging van me ovulatie morgen ochtend is die weer tussen de 37 en 37.3, mits ik geen innestelings dip krijg of ongesteld word ? heb nog 5 dagen tot NOD verwacht ook nog geen menstruatie, voel niks verder.
Ben nogsteeds heel emotioneel kan om alles janken en net brak me hart echt. Stiefdochter werd heel baldadig en werkte echt tegen met haar omkleden om terug naar haar moeder te gaan. Opeens barst zr in huilen uit en zegt ze ik wil niet naar mama ik wil bij jullie blijven. Vond het zo vreselijk en ik hoop zo erg dat die rechtzaak snel afgehandeld is ik wil me kleine meid langer bij ons hebben ??

Terug
Bovenaan