Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Minty: wanneer wil je gaan testen?

feyre: dat breekt je hart inderdaad wel en zeker naeen vermoeiende dag. Hoop ook voor jullie dat het snel voorbij is. Nu maar lekker een avondje in de rust zeker?

Stevie jazeker hoop snel bericht te krijgen. Moeten sowieso een mondelingvgeaprek waar alles besptoken wordt. Helaas mag ik daar niet bij aanwezig zijn. Me man is nu ondereeg terug dus gewoon een rustig avondje ja. Enige wat ik wil is me bed induiken ??

Feyre: dat snap ik heel goed dat heb ik ook Haha. Zojuist al even een dutje op de bank gedaan 
Na het eten wel wat maagzuur gekregen, nooit last van.
Manlief begint het nu ook wel heel spannend te vinden en zat al heel lief over me buik te wrijven (smelt), al wil hij niet dat we te enthousiast zijn ivm teleurstelling als het niet zo is..

Dank u dames dit had ik echt even nodig. Vanacht gewoon even goed slapen en hopelijk voel ik me morgen al iets beter. Ook al helpt het niet echt dat een collega die net van bevallingsverlof komt al voor een tweede wilt gaan. Bij haar was het van de eerste keer raak. 

Stevie begrijpelijk. Ok voel niks ga er maar van uit dat het niet raak is en ik gewoon ongesteld wordt is nu nog 5 dagen en toch wel erg spannend nu kan haast niet wachten maar moet echt nirt eerder gaan testen als is de neiging er zeker wel

Heb stieken wat hoop maar ook weer niet ben gewoon heel bang voor teleurstelling dus ene moment zit ik van is toch niet positief en ander moment denk ik ja maar wat als.... en dan weer vlinders in me buik ?

Stevie had mijn app vandaag verwacht en heb 28 okt opgegeven in pact. Maar denk dat ik m maandag gevoeld heb (en duidelijke streep, maar dag 10 en eerste test) en dan zou het 22e zijn. 
Wat zou jij doen?
ooh Feyre wat een lastige situatie ook :( En heftige baan ook. Ik heb gelukkig weekend gehad en morgen weer vroeg beginnen, helemaal geen zin haha!
vervelend Nroxy dat zijn nare dagen! Gister had ik een babyshower en we zeiden altijd dat ik zeker de eerste zou zijn, maar iedereen daar al mama behalve ik. Zelfs ongelukjes enzo.. heel moeilijk. Mja mijn tijd komt vast nog!

Terug
Bovenaan