Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Minty doe dan voor de zekerheid een test op de 22e is die negatief wachg dan tor de 28e
Baan is druk kraamzorg is nu eenmaal 1 iemand in 1 gezin dus 8 dagen aan de slag en kan meer worden als het nodig is.... maar is kindje nr 4 en de andere 3 kids zijn erg nieuwschierig haha hopelijk vaan de dagen snel dan kan ik gauw testen ?? dat de menstruatie uit blijft

Minty: Hmm ja lastig.. hoe langer je wacht hoe meer kans op positief natuurlijk als het raak is.. al is het wachten zo slopend! Ik test zelf nu het liefst niet meer voor nod 

Ja precies, wachten is echt vervelend.
Ik blijf ovu testen komende week en 22e test ik als ik dan nog geen knaller heb gehad. 
Heb sinds vandaag een bullet journal, kan ik lekker creatief in zijn, dit traject bijhouden en af en toe mijn gedachten kwijt. Ben ik heel enthousiast over.
lijkt me moeilijk Feyre om altijd tussen de pasgeboren baby’s te zijn als je zelf zo graag wilt! Ik werk in de kinderopvang op een babygroep, maar die vaak al een heel stuk baby af haha!

Minty ik had ook een bujo maar ben niet zo creatief dus ben een boek online aan het maken. Die laat ik dan na de bevalling afdrukken ?
Soms is het moeilijk maar is ook heel mooi werk. Je kan de nieuwe ouders helpen de andere kinderen erbij betrekken etc

Kimmm, die hoofdpijn herken ik wel voor eisprong. Ik heb dat namelijk ook heel erg.

Hier vandaag ongesteld geworden. Nu 27 dagen en daarvoor cyclus van 33 dagen. Op naar ronde 4

Balen MammavanB...

oh jakkes, snap helemaal hoe je je voelt Nroxy... hopelijk kun je vanacht lekker slapen en de dag morgen weer vol goee moed beginnen?

Jammer MammavanB! Korte cyclus nu, wie weet nu weer :)
Hier gaat het aardig. Fijn wat afleiding gehad vandaag. 
Temp is nog hoog, gevoelige borsten, soms misselijk gevoel  en rommelt in onderbuik. Nog maar 1,5 dag!! 

Terug
Bovenaan