Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Jammer mammavanb hopelijk volgende ronde beter!
Spannend hoor citrus! nog even en dan mag je :) 
Hier vandaag een korter lontje, was vanmiddag redelijk mopperig tegen mijn vriend zonder goede reden... plus vind het redelijk irritant worden dat ik niet weet wat mijn cyclus is en dus geen idee heb wanneer ik wat kan verwachten. Ik hoop dat mijn ei morgen komt, anders zijn we straks te druk en te moe om het gezellig te maken...

MamavanB balen! Hopelijl meer geluk in ronde 4
AappiieJ dat zou je kunnen doen als je voldoende testjes hebt. Hopelijk weet je snel wat meer. Kan de ha btw geen bloedprikken?
Citrus spannend!! Nog even volhouden. Hoop op positief nieuws!
Hier echt geen symptomen. Af en toe de krampjes nog. Vandaag na de seks wel aardige krampen/pijnscheuten in de eierstokken/baarmoeder en het was nogsteeds wel erg gevoelig zoals in dd vruchtbare periode ? temp is nog hoog. Ben benieuwd of de innesteling nog moet komen of al geweest is en of ik uberhaupt symptomen krijg.
Vind het erg moeilijk worden om te wachten nu ? en eigenlijk beetje bang dat ik ongesteld ga worden terwijl er totaal geen aanleiding voor is op dit moment.

Ik hoop dat er deze maand weer veel positieve testen zullen zijn. Voor mijn is het nu vooral wachten op de menstruatie. Ik denk dat ik donderdag mijn eisprong heb gehad. Ik heb deze maand geen testen gebruikt, dus ik weet het niet zeker. Helaas hebben mijn vriend en ik het de laatste weken zo druk gehad, dat er totaal geen tijd was om te klussen. Laat die menstruatie dus maar komen en op naar de volgende ronde.
Even nog een vraagje: als je slijm hebt, is de eisprong al geweest he of moet hij dan komen?

feyre dat zal de ha vast kunnen. Maar ik wil gewoon zon test onder mijn neus haha. Ik heb nogal een artsen/naalden fobie.. dus als et eenmaal zover is ga ik het nog heel zwaar krijgen ben ik bang ?

AappiieJ er bestaat heel veel in pilvorm daarnaadt moet je gewoon denken dat het voor een goed doel is.
mttm ligt aan wat voor soort slijm. Ik had alleen veel afscheiding wat helder was tijdens vruchtbare periode. Daarna paar dagen niks en nu nkgsteeds een beetje melkachtige afscheiding. De ene vrouw heeft niks de ander veel etc

Zojuist weer negatief getest....

Ik denk dat ik hetzelfde doe als jou AappiieJ! Om de dag testen totdat ik positief test, of ongesteld word...
FRUSTREREND!

Terug
Bovenaan