Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Goedemorgen dames, ik heb zo’n slechte dag nacht gehad. Was om 4 uur wakker en daarna nauwelijks nog een oog dicht gedaan. 
Nog geen ongesteldheid te zien gelukkig en niet vandaag maar niet getest. Nog 1 dagje, spannend!

Dit begint wel heel verwarrend te worden. Zit nu op dag 35 van de cyclus waar de laatste 2 rondes 33 en 31 dagen waren. Deze maand ook ovulatie testen gebruikt en ik dacht op dag 18 de eisprong te hebben gehad. 
Zowel op dag 33 als vanochtend getest maar beide negatief. Geen signalen van een zwangerschap en ook geen signalen van een menstruatie.
Ik ga woensdag maar weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik dacht mijn cyclus een beetje door te hebben maar blijkbaar toch nog niet.

Meiden, Je bent evwn 2 dagen weg en je hebt gelijk weer veel bij te lezen. Ten eerste Drupje  en xBoerinnetje gefeliciteerd!
mttm je hebt bijna altijd wel wat slijm. Maar in je vruchtbare dagen wordt dit heel helder, meer en waterig en/of eiwitachtig. Soms heb je dit slijm nog tot 1 dag na je eisprong, maar het meeste zal voor je ovulatie zitten.
Hier is vanochtend de temp ook weer met 0.1 gestegen. Hij stijgt dit weekend weer langzaam na een klein dipje op vrijdag... Fingers crossed. Verder niet echt symptomen. Ik voel af en toe wel wat steekjes in mijn buik en mijn darmen rommelen zo nu en dan, maar dat had ik vorige maand ook en is dus normaal voor mij.
Mijn vriend begint vandaag met zijn nieuwe (eerste) baan! Tot nu toe ben ik de kostwinner geweest, dus ik ben blij dat er nu wat druk van de ketel gaat. Alleen hij krijgt een beetje een dienstenrooster en weet nu nog niet hoe dit eruit gaat zien. Soms moet hij om half 7 al beginnen. Als dat woensdag het geval is, dan zal ik proberen te wachten met testen. Ik ga namelijk niet om 5 uur 's ochtends met mijn duffe kop over en stikkie piesen. En ik heb beloofd dat ik pas zou testen als hij ook in huis is. Hij hoort het dan wel aan of ik wel of niet ga gilen vanaf de wc. Dus mogelijk wacht ik tot zaterdag (als ik het vol houd). Zaterdag is eigenlijk ook pas 14 DPO, maar ik had vorige maand een korte luteale fase van 11 dagen. Mijn redenatie is dat als mijn hcg hoog genoeg is om mijn menstruatie tegen te houden, dan moet hij ook hoog genoeg zijn om te kunnen meten.

O wat vervelend trouwens met al die negatieve testen na iedereen haar NOD. Dachten we met de pact netjes te wachten en dan worden die dingen nog niet positief! Ben je nog meerdere testen aan het doen. Maar ik hoop dat het toch wat heeft bespaard voor iedereen.
Wel fijn dat er voor zovelen nog hoop is doordat de menstruatie er ook nog niet is.

Morning. Temp nog steeds 37.3 alleen lijken mijn borsren/tepels minder gevoelig dan gisteravond. Hebben de zwangere onder ons dit ook wel eens gehad? Of zal toch straks de menstruatie komen...

Hier ook weer negatief vanmorgen. Met afvegen weer lichtroze afscheiding. Darmen doen nog steeds vervelend en beetje weeiig op de maag maar verder ales goed. Ojaa 2e nacht op rij slecht slapen. Joepie

Terug
Bovenaan