Meiden, Je bent evwn 2 dagen weg en je hebt gelijk weer veel bij te lezen. Ten eerste Drupje en xBoerinnetje gefeliciteerd!
mttm je hebt bijna altijd wel wat slijm. Maar in je vruchtbare dagen wordt dit heel helder, meer en waterig en/of eiwitachtig. Soms heb je dit slijm nog tot 1 dag na je eisprong, maar het meeste zal voor je ovulatie zitten.
Hier is vanochtend de temp ook weer met 0.1 gestegen. Hij stijgt dit weekend weer langzaam na een klein dipje op vrijdag... Fingers crossed. Verder niet echt symptomen. Ik voel af en toe wel wat steekjes in mijn buik en mijn darmen rommelen zo nu en dan, maar dat had ik vorige maand ook en is dus normaal voor mij.
Mijn vriend begint vandaag met zijn nieuwe (eerste) baan! Tot nu toe ben ik de kostwinner geweest, dus ik ben blij dat er nu wat druk van de ketel gaat. Alleen hij krijgt een beetje een dienstenrooster en weet nu nog niet hoe dit eruit gaat zien. Soms moet hij om half 7 al beginnen. Als dat woensdag het geval is, dan zal ik proberen te wachten met testen. Ik ga namelijk niet om 5 uur 's ochtends met mijn duffe kop over en stikkie piesen. En ik heb beloofd dat ik pas zou testen als hij ook in huis is. Hij hoort het dan wel aan of ik wel of niet ga gilen vanaf de wc. Dus mogelijk wacht ik tot zaterdag (als ik het vol houd). Zaterdag is eigenlijk ook pas 14 DPO, maar ik had vorige maand een korte luteale fase van 11 dagen. Mijn redenatie is dat als mijn hcg hoog genoeg is om mijn menstruatie tegen te houden, dan moet hij ook hoog genoeg zijn om te kunnen meten.