Nieuwe wachten op NOD okt 2018

@ Citrus wat betreft die gevoelige borsten, dat gaat hier echt op en af. Al valt het me gelukkig nog mee! Ik vind de slapeloze nachten, de opvliegers en de vlagen van misselijkheid toch erger. En nu vanaf gisteravond al hoofdpijn.. 

Vandaag de verloskundige bellen, heel erg spannend! 

@citrus hier niet altijd last van mijn borsten zoals de eerste dagen, maar toen stonden ze op ploffen. Al is het elke avond een verademing als ik mijn bh uit kan doen. VRIJHEID! 
Mijn buik heb ik ook minder last van dan de eerste dagen. Het is eerder de vermoeidheid, hoofdpijn en misselijkheid neemt toe. Maar overgeven gelukkig niet

Niet echt een pijl op te trekken dus, zoals verwacht natuurlijk hihi. Iedereen is zo anders en elke zwangerschap ook. Puur de onzekerheid die nu aanslaat hoor. Pfff ik zit nu op dag 28. Morgen mijn nod met een L fase van 11. Hoop daar het genoeg was voor evt innesteling. Geen dip gezien, tenzij hij heel vroeg was op 7dpo? Maar goed, daar is ook geen zinnig antwoord op natuurlijk. Hieronder mijn jaartje. Tot nu toe veelbelovend! Vanmiddag de 2v5 halen :)

Oh ik lees net mijn notities terug en zag dat ik op 7 dop ook licht roze afscheiding had. Toeval of... 
En zul je zien dat morgen mijn temp zakt en klaar is :(  vorige maand ook. Netjes innesteling, bloeding en dip volgens kaartje en toen een enorm hevige menstruatie met veel bloesjes en stiksels erbij :( waarschijnlijk toch iets geweest. Ben daar nu weer bang voor. Gelukkig weer een drukke dag vandaag! 

Haha ik dacht al wat zijn bloesjes en stiksels. 
Hier is volgens mij tocj de menstruatie gestart. Helder rood. En dan weer bruin. Maar 31 dgn is best netjes denk ik zo na het stoppen met de pil

Nog drie nachtjes slapen tot NOD en nu merk ik dat ik mezelf gek aan het maken ben.. eerst dacht ik: dat gaat toch niks worden deze ronde, helemaal overtuigd dat we naar ronde vijf gaan. Maarja nu is het een paar dagen voor NOD en begint het te kriebelen. Heb zelfs overwogen om het pact te breken ??

Terug
Bovenaan