Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Aappiiej jammer dat het doorzet. Hopelijk volgende ronde raak.
IK heb nog niet getest vanochtend  Ik wacht vandaag af en als er nog geen spotting of menstruatie start test ik morgen ochtend voor 2e keer
Citrus ik gok op een positieve test voor jou morgen hoor! 

Hoi!
Ik heb mezelf de laatste weken even afzijdig gehouden, merkte dat ik er teveel mee bezig was en dat was zo prettig. Maar vandaag toch maar even een berichtje van mij.
Vrijdag is mijn NOD maar wil donderdag testen, op mijn verjaardag. Ik heb sinds donderdag licht bloedverlies. Vrijwel alleen ‘s morgens als ik uit bed kom en heel af en toe ‘s avonds voor ik naar bed ga. Geen last van buikpijn of andere kwalen die ik tijdens mijn menstruatie wel altijd heb. Vanaf vandaag ook zere borsten. Nooit last van gehad, ook niet voor of tijdens menstruatie. Dus dit vervelende gevoel ken ik helemaal niet. 

Het zou het mooiste verjaardagscadeau ooit zijn! 

AappiieJ balen ? is het al doorgezet of nog niet? Miss is er nog hoop?
Citrus spannend! Hoop op positief voor je meid!! Morgen snel testen ? 
PippaLotta nee niet breken! Wou het zelf ook doen verleiding is heel erg hoog maar doe het niet. 
Ik wordt elke dag meer zenuwachtiger kom dichterbij nog 4 dagen. Vorige maand werd ik 2 dagen eerder ongesteld (als me cyclus 28 dagen was) dus ik knijp hem wel een bertje voor de 17e als me menstruatie dan nog uitblijft ga ik wss echt hoop krijgen ?? kan het beter niet doen maja je gedachtes houd je niet tegen. Temp 37.2 vandaag dus dat is nog een goed teken. Kan iemand is met me meekijken. Ik weet niet of ik al een innestelingsdip heb gehad of dat ie miss nog komt of gewoon helemaal niet ? verder geen symptomen echt.. darmen rommelen wat. de krampen merk ik niet echt op als ik aan het werk ben dus volgens mij is dat weg. Borsten voel ik niks aan behalve bij aanraking tepels zijn ze wat gevoelig maar daar lijd ik niks vanaf..

feyre nou ik snap niks meer van mijn lichaam.
Na het kleine beetje bloedverlies vanmorge alleen nog een pietsie bruin slijm gehad en daarna nog niks weer. Dit heb ik normaal nooit met menstruatie maar dat was dan onder invloed van pil. Heb verder ook geen krampen of iets. Maar afwachten of het wel of niet doorzet

Feyre enige tip die ik kan geven is je niet blind staren op een evt innestelingsdip. Ik heb de laatste twee maanden getempt, eerste keer dacht ik een innestelingsdip te hebben. Werd al voorzichtig blij. Maar helaas. Tweede maand niks bijzonders te zien, en ja hoor, positieve test (daarnaast hoeft het ook echt niet op/rond dag 9 te gebeuren, alles tussen dag 5 en 12 schijnt normaal te zijn!) 

Ha Feyre! Je ziet in jouw temp curve een duidelijk lage en hoge fase. Wel valt me op dat je veel schommelingen hebt. Dit heeft misschien met je werk te maken? Een innestelingsdip kan, maar veel vrouwen hebben dat niet! 1 dag voor je menstruatie gaat je temp zakken. Ik zou je als tip mee willen geven om je temperatuur voor 2 dingen te gebruiken: om te kijken wanneer je eisprong is geweest en om te zien of je temp hoog blijft (= zwanger) of dat hij weer zakt (= ongesteld). 

Terug
Bovenaan