Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik heb hier mijn curve van deze maand neergezet. Aan het begin zie je de temp naar beneden gaan (ongesteld, terug naar basis) dan in het midden een basistemp met 2x een zakker en 1x een storing (die staat tussen haakjes.. als ik niet had gedronken en veel te laat naar bed was gegaan, was deze ook 36.5) en dan vanaf dag 20 de verhoging. Dus daar is mn eisprong geweest. 

Eerste spotting mini klein beetje bruinig slijm gehad. Ik denk dat over 2 dagen menstruatie doorzet en ik naar volgende ronde kan. ☹️

Ananasss, PippaLotta ik ga ook niet uit van een innestelings dip. Weet dat veel vrouwen het niet hebben maat misschien had ik hem eel al gehad maar zelf niet gezien. Zit nu op 10dpo dus zou nog kunnen. Schommelingen vind ik opzich nog wel meevallen. Hij is een aantal dagen stabiel geweest en wijkt nooit veel af na ovulatie is die altijd tussen de 37 en 37.3 en basale temp voornamelijk 36.7 of 36.8 met af en toe is of 0.1 lager of 0.1 hoger. Ik wacht gewoon af ? 17e is spannend blijft het uit leef ik echt toe naar de 19e ????

Die kleine afwijkingen kunnen door me werk komen denk ik ja elke dag is anders en is best intensief werk ? maar het zijn geen extreme schommelingen

Ik zie ook geen extreme schommelingen hoor haha! Bedoelde alleen te zeggen dat niet elke verhoging/verlaging ook echt iets "zwangerschapsachtigs" betekent, kan allerlei oorzaken hebben waarom je temp schommelt. We schommelen allemaal, das heel normaal ;) 

PippaLotta ja precies ? is wel elke dag zelfde tijd gemeyen in bed voor ik eruit geweest ben maja kijk ook niet naar de temp om echt te weten of ik zwanger ben. Gebruik hem idd voor me ovulatie en dan te zien of hij hoog blijft. Ik ben benieuwd en vind het wel spannend. Weet nog niet exact me cyclus vorige maand op 28 gezet en werd op dag 26 ongesteld. Dus hoop dat me temp morgen nog hoog is ?

Ik vind dat temperaturen van jullie maar lastig. Als ik dat ook allemaal nog bij moet houden ben ik bang dat ik helemaal niet meer normaal kan functioneren ? 
Ik vraag mezelf vooral af of het normaal is dat je innesteling zolang duurt. Ik bloed al vanaf donderdag, en alleen maar ‘s ochtends als ik uit bed kom en soms een beetje ‘s avonds. 
Gek word ik van deze onzekerheid..

Terug
Bovenaan