Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik kom ook weer even reageren. Heb wel alles meegelezen hoor maar voelde niet echt de behoefte om reageren. Ook omdat ik sowieso minder bezig ben met het zwanger worden. 
Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd! ? 
Ik heb straks de eerste afspraak bij de fertiliteitsarts. We krijgen dan de uitslag van het zaad onderzoek van mn vriend. Verder geen idee hoe zo'n eerste afspraak gaat verlopen. Ik vind het toch stiekem wel spannend. Heb ook pas over een week mn NOD. 
Vandaag wel veel last van een opgeblazen gevoel, veel plassen en heel erg moe. We zullen t allemaal wel zien. Ben er deze maand heel erg nuchter onder eigenlijk :) 

Ha dames, 

Heb deze maand wel weer veel meegelezen maar niet gereageerd. Zit nu ook weer op 't wachtbankje... Deze ronde lastig wanneer nu precies mijn NOD is. (normale cyclus is 30 dagen)...vandaag is dag 30, maar vorige menstruatie kwam te vroeg en mn eisprong juist te laat. 

Ik denk dus dat ik mijn eisprong (voor zover bekend) maar aan ga houden. Dat zou dan woensdag/donderdag zijn. Heb pijnlijke borsten, bij vlagen misselijk en vol gevoel, maar dat heb ik tegenwoordig elke ronde. Zal wel weer niet goed zijn. 

Ondertussen zijn we de medische mallemolen ingegaan en heeft manlief vandaag zijn zwemmers weggebracht. Erg spannend hoe dat nu verder gaat. Volgende week mogen we zelf de HA bellen voor de uitslag. Maak me d'r toch wel druk om. 

Hoi meiden,
Ik klets graag mee. Het is allemaal zo spannend dat wachten en het er met niemand over hebben behalve je partner haha.. 11 of 12 okt eisprong gehad.. nod is dus 25/26 okt.. ben zo benieuwd. Het is de 2e ronde. Mijn laatste menstruatie was 30 aug. Waarschijnlijk 1 eisprong+menstruatie overgeslagen want daarna volgde niks. Ovulatie van 11 okt weet ik zeker omdat ik ovulatietest heb gedaan.. hier meer meiden die wel eens een maand hebben overgeslagen? Volgens huisarts kan dat voorkomen. Spannend hoor.. want die ovulatietest was wel een knaller dus ik kan er vanuit gaan dat er in ieder geval een eisprong aan kwam.
X Lau

Bedankt dames! Ik heb ook goede hoop, maar aan de andere kant. To good to be true haha. 
Mijn onderbuik steekt zo nu en dan, lichtjes hoor, vandaag geen misselijkheid en veel eiwitachtig afscheiding. Ben zo erg benieuwd. Ben nu thuis en de avond en nacht  gaan vast heel lang duren ben ik bang. Test van de Kruidvat is in huis!!! 
Ananasss!!!! Duim je mee ?

Hier vanmorgen een dipje in me temperatuur... ben benieuwd of die morgen weer hoger is of doordat het komt dat ik nu een ander tijdstip had van temperaturen.. doe het elke ochtend meteen als ik wakker word.. zit nu op ik gok dag 7/8 dpo.. ook vandaag al de hele dag een weeïg gevoel in me maag... en me baarmoeder voelt alsof ik ongesteld moet worden ofzo... vreemd gevoel in onderbuik met vlagen vandaag... 

Daar waren we weer... Mijn laatste ongesteldheid was 22 september? Ik weet nog niet of ik nu alweer wil meelezen. Voor mij ook wachten tot ik het weer wordt. De enige klachten zijn dat ik afgelopen donderdag erg last had van witte afscheiding. Van dat doorzichtige zeg maar. Ik verwacht gewoon weer ongesteld te worden.

Terug
Bovenaan