Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Spannend allemaal meiden! Ik duim heel hard mee voor positieve testen.
Lauuu het klopt dat je een eisptong over kan dlaan het gebeurd alleen zelden. Wat voor anticonceptie heb je gebruikt? Je lichaam kan soms ook een tijd nodig hebben om weer regelmatig te zijn.
Chantal2109 spannend hoop voor ne dat je temp weer omhoog is morgen. houd je niet teveel vast aan symptomen... je lichaam houd je vaker voor de gek dan dat het echt zo is.
Ik heb echt minimaal afscheiding tot niet. Wel weer steken in me buik lijken nu wat hoger te zijn. Wr gaan het zien 4 dagen wachten nog ?

Feyre idd je lichaam kan je mooi voor de gek houden ik weet het.. probeer de signalen van me lichaam ook te negeren al lukt die van het misselijke/weeïge gevoel niet al te best..

Helaas, slecht nieuws hier... Toch ongesteld geworden vandaag en ook nog eens lekker veel last van, heel fijn...
Op naar de volgende ronde dan maar! Ik blijf het hier nog wel even volgen, ben benieuwd naar de rest en blijf duimen voor jullie!
Na hoe lang proberen kun je het zaad van je man laten testen Moowtje? 

@Feyre dankje voor je reactie :)
Ik ben 2 aug gestopt met de pil. Ethinylestradio Levonorgestrel.. Zal ik dan gewoon een hele late eisprong hebben gehad? Die ovu test was echt hartstikke positief 11 okt..

Terug
Bovenaan