Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nikkkiii jammer ☹ hopelijk is november je maand! Misschien tot in het november topic
Lauuu als je ovu test piek geeft kan het 24 tot 58 uur duren tot je eispring is. Heb je iets gevoeld rond die dagen? Het kan zijn dat je een ronde hebt overgeslagen wat je kan zien als ontpillen. De pil kan bij vele heel lang nodig hebben bij andere direct vruchtbaar

@Feyre ik had zaterdag ook een soort kramp dus wie weet?
Maarre stel nou dat je je eisprong voelt, hoeveel tijd heeft sperma dan nog om binnen te komen? Want we hadden een druk weekend dus pas gisteravond geklust...

Wat een verhalen weer van iedereen. Ik heb de vorige keer echt alles meegelezen en zoveel mogelijk gereageerd. Deze maand wilde ik het iets rustiger aandoen qua activiteit omdat ik mezelf anders helemaal gek maak.

Maar ik zie wel veel dezelfde namen voorbij komen, ik duim voor jullie! 

Ik heb sinds een uurtje ineens een beetje buikpijn onder in mijn blaas.
En aangezien ik al vanaf donderdag lichtjes bloed ben ik nu toch wel een beetje bang.. kun je ook een beetje buikpijn hebben als je misschien zwanger bent en innestelingsbloedingen hebt?
Ik moet echt nog even geduld hebben tot 18 oktober. Maar wat is het lastig! 

@ Feyre
Ja klopt Dat wist ik idd.
Maar bedoel je in sept? Toen niks gevoeld en geen positieve zw.test... vandaar dat de huisarts dacht dat ie oversloeg.. ?
Even bij de huisarts dus geweest en daar ook geen positieve zw. test dus op aanraadde van haar gewoon afwachten tot menstruatie. Toen in ene rekbaar slijm en ovu test gedaan, heel positief.. 

[quote quote=10122328]@Feyre ik had zaterdag ook een soort kramp dus wie weet? Maarre stel nou dat je je eisprong voelt, hoeveel tijd heeft sperma dan nog om binnen te komen? Want we hadden een druk weekend dus pas gisteravond geklust…[/quote]
Je eitje overleeft maar een uur of 12 na de eisprong, daarbij heeft sperma wel even nodig om op de juiste plek te komen.  Daarom is vrijen voor je eisprong effectiever dan erna. De meeste vrouwen zijn zo ongeveer 3 dagen voor de eisprong vruchtbaar, tot max 1 dag na de eisprong. Eerlijk antwoord? Als je donderdag dat vruchtbare slijm had, en zaterdag misschien iets voelde denk ik dat gisterenavond ‘te laat’ was. Maar wellicht heb je van de week nog vaker seks gehad?

Jammer Nikkii.. een avond flink balen en dan met goede moed aan de volgende ronde beginnen!
Chantal2109 dat misselijk/weeige gevoel herken ik wel. Niet echt de misselijkheid die ik ken van een kater maar toch ook niet top fit. Lastig om te achterhalen waar het mee te maken heeft hè!
Ik heb vandaag de extra gevoelige zwangerschap testen van Etos gehaald. Zit nu 2 dagen over nod en misschien dat deze morgenochtend wel iets oppikt. Anders zou ik het ook echt niet weten.

Thx Ananas! Ik moet morgenochtend na "het plassen" wel snel weg dus als ik een minuutje tijd heb zal ik het uiteraard meteen melden. Als ik om 5uur wakker ben...ja dan tijd zat haha. 
Nu even een avondje samen netflixen als de oudste ook op bed ligt. 
Verder nog steeds enorm veel slijm en paar dagen voor menstruatie ben je altijd droog, een teken dat menstruatie eraan komt dus ben hier wel blij mee. Althans, dat heb ik altijden lees het veel. Hoop niet dat mijn lichaam nu even anders doet...zul je toch zien he..??. 
Fingers crossed! 

Terug
Bovenaan