Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Graag sluit ik mij aan bij dit topic. Ben nieuw hier.
Ben in augustus gestopt met de pil. Mijn NOD is 24 oktober. Ben erg benieuwd of het deze maand gelukt is. Vandaag wat last van steken in mijn buik gehad en veel honger.Vorige maand had ik ook allerlei symptomen, wat kan je lichaam je soms voor de gek houden..

lauuu ik ben 16 sept gestopt met dezelfde pil. En lijk nu mijn eerste menstruatie voor de deur te hebben staan. Veel last gehadvan ontpillen?

Dag dames, ik heb 2 mega drukke dagen achter de rug dus niet gereageerd. Wel net alles bij gelezen...
feyre, ik mag helaas van de lijst. Gisteren ongesteld geworden ? Ik ga dus door voor de 3e ronde in november.
Citrus heel veel succes morgen! Ik hoop echt dat je een positieve test in handen hebt! De rest van de dames ook uiteraard, er mag wel weer wat positief nieuws komen!

Hier hoogstens 1 veeg oud slijmerig bloed vandaag. Toch ga Ik morgen niet testen want ik denk dat ik morgen ook nog spotting heb en dan woensdag ongesteld, zo start het nl de laatste twee maand steeds. Dus testen morgen lijkt me redelijk valse hoop houden. Mocht het woensdag toch echt niet op gang komen dan test ik donderdag nog een keer. Maar ik vrees dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten deze maand. Maar ik heb het er nog even moeilijk mee. 

Lauuu Weet wel dat een positieve ovulatietest geen verzekering is van ovulatie. Dat is de reden dat ik temperatuur. Alleen daarmee weet ik zeker dat je hebt geovuleerd. Het komt blijkbaar regelmatig voor dat je een kleine LH piek hebt maar niet ovuleert. Meestal ovuleer je dan een paar dagen daarna alsnog, waarbij je dus een tweede positieve ovulatietest kan hebben, mat nog negatieve ovulatietesten tussenin. 
En even over alle 'symptomen' die iedereen heeft voor haar NOD. We weten allemaal dat heel veel ervan ook gewoon door progesteron kan komen en je dus altijd kan hebben voordat je ongesteld gaat worden. Ik heb een site gevonden waarin per dag na je ovulatie (dus DPO) kan zien welke symptomen vrouwen veel hebben en daarnaast is gemeten hoe vaak het dus voorkomt onder mensen die zwanger bleken te zijn en mensen die niet zwanger waren. Dus vandaag op 9 dpo voor mij heb ik natuurlijk als meest duidelijke symptomen die dus juist vaker voorkomen onder niet-zwangeren (hoofdpijn en rugpijn). Ook gevoelige borsten en hoewel ik dit vorige maand niet had, is dit op 9DPO een symptoom wat niet-zwangere vrouwen even vaak hebben als zwangere vrouwen. Dus dames veel plezier met deze site:
https://www.countdowntopregnancy.com/early-pregnancy-symptoms/dpo-chart.php?dpo=9

Trouwens Nikkiii en Lavendel balen zeg! En waarschijnlijk tot in het november topic...
Citrus ik heb er echt vertrouwen in bij jou. Heb gewoon het gevoel dat dit jouw maand is. Veel succes morgen. Ik ga gelijk kijken morgenochtend.

Terug
Bovenaan