Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wat lief Dwaallichtje. Echt.. 
Ik weet alleen niet waarom ik wel zwanger zou zijn, maar ook waarom niet? Kan dat gevoel lastig omschrijven eigenlijk. Meer wat ik eerder zei. To good to be true. Net nog even gevoel en hij zit potdicht, wanden enorm zacht en dikke slijm kwam er terug, lekker vieze praat als je onbekend bent Haha, dan gaat dat ineens een stuk makkelijker geloof ik ;)  anyhoeee.. dat dus. Voor mij een goed teken, maar kan zomaar een nieuw symptoom zijn voor mijn menstruatie..echt, ik hou het niet Meer!! 

Citrus wat Dwaallichtje zegt ik heb ook het gevoel dat je positief test ?? hoop het echt voor je! Snap je gedachte. Ik heb de hele tijd goede hoop gehad maar op een of andere reden denk ik nu er lukt bij mij nooit eens iets zonder problemen waarom dit wel? Ben toch niet zwanger en wacht nu op menstruatie. Of over 2 dagen of 4 of miss wel langer... 
Lavendel ik haal je eraf jammer ☹ hopelijk in november meer geluk. Wie weet tot in het november topic

Ik snap je heel goed citrus! Ik ga voor je duimen!!
uiteraard ook voor mezelf, morgen ook testen! Ik weet het echt niet meer, voel me nog steeds echt anders dan anders maar ben toch bang voor een witte test en ongesteldheid.. 

Aan medeleven kan het iig niet liggen. Wat lief dames! Ik hoop zo erg dat ik mij niet hoef te schamen morgen haha. Pff. Ik lig in bed, temp lekker hoog 37.5 dus hopelijk morgen net als afgelopen dagen 37.3 en 2 mooie strepen.
Trusten Lady's!! Xx

Terug
Bovenaan