Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik heb er een goed gevoel bij Citrus! Ik ga voor je duimen!
Voor de rest ook natuurlijk! Ik meld me morgen bij de november groep... Ik hoop jullie daar niet terug te zien Feyre en Tomaat. Wel heel gezellig, maar hoop dat jullie meer geluk hebben dan ik.
Het negatieve nieuws viel me deze ronde een stuk makkelijker dan vorige maand. Ik ga wel donderdag even langs de huisarts, mijn menstruaties bestaan eigenlijk alleen maar uit oud bloed en het is heel weinig... Heel praktisch natuurlijk, maar wil er toch even over praten.
Ik blijf hier meelezen!

Lavendel ja handig om te doen. Had wel begrepen dat oud bloed en weinig normaal kan zijn voor sommige vrouwen. Maar hey! De HA bestaat niet voor niks!
Ik hoop zelf ook op dat ik niet in de november groep kom. Maar iets in me zegt dat dat wel gaat gebeuren ☹ ik heb echt heel veel moeite met het wachten met testen nu. Zit telkens zal ik morgen al of se 17e...Geen symptomen echt.. al moet ik zeggen dat ik opeens wel dingen ruik die ik voorheen niet rook. Maja ga mezelf geen hoop inpraten want dan valt het alleen maar zwaarder als de test negatief is.

Nou ik heb nu duidelijk een temp dip...  36.9 dus of ik wordt morgen ongesteld of hij is weer hoog. Vrees het eerste... verder niks bij afvegen... geen krampen... niets dat ik kan opmerken van versterkte geur zoals gister... naja ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet gelukt is en ik in het nove NOD kom ? weet ik iig dat me cyclus 26 dagen is

Ugh ik ben ook zo dom ? ik ben gewoon een uur te vroeg uit bed gegaan snap niet hoe ik dacht dat 5.40 6.40 was.... uur te vroeg getempt dus... maja dat uurtje had hem echt niet naar boven de 37 gehaald.. nu maar afwachten.
Btw hoe teken je nu precies je LF de dag van ovulatie naar dag ongesteldheid of de dag na ovulatie tot de dag menstruatie of een andere variatie? Als ik nu tel van dag na ivulatie naar vandaag zijn het 11 dagen weet nou niet of dat normaal is of te kort

Nou dames, ik denk eerlijk gezegd dat ik deze ronde gewoon niet ongesteld ga worden. Zit ondertussen op dag 3 na nod en zelfs de gevoelige test is witter dan wit en ik voel me ook totaal niet zwanger.
Hebben jullie wel eens een complete ronde gemist? En als ik deze ronde ovulatie testen wil gaan doen, wanneer zou ik dan moeten beginnen?

Terug
Bovenaan