Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Feyre, de LF moet uit minimaal 10 dagen bestaan is mij verteld. Anders heeft het niet de kans om zich in te nestelen. 
Ik had nu een LF van 11/12 dagen is inderdaad maar net hoe je het telt.

Mijn menstruatie is wel wat anders dan anders, veel slijmeriger ofzo (sorry) 

Feyre Je menstruatie begint pas op de dag dat het bloed echt doorzet. Dat is dan dag 1 van je nieuwe cyclus. Het verliezen van een beetje bruin bloed hoort nog bij je luteale fase. Dus ik denk dat, als jij uberhaupt ongesteld wordt, dit morgen op zijn vroegst gaat doorzetten. Dan heb je een LF van 12 dagen wat binnen normaal valt (zeker met een kortere cyclus). Ik had dus vorige maand een LF van 11 dagen maar wel op een gemiddelde cyclus van 33 dagen.
Vlindertje Dat is irritant meid. Ik heb het nog niet gehad, maar het schijnt wel vaker voor te komen. Ik als afgelopen week nog vaan iemand in een ander topic die precies hetzelfde had. Zij had daarvoor ook gewoon een paar regelmatige cycli, maar kreeg toen ineens een 2 x zo lange. Ik hoop alsnog dat het gewoon goed nieuws voor je is. 3 dagen na NOD negatief testen is volgens mij nog best normaal. En misschien had je wel een wat latere eisprong?

Dwaallichtje ik heb niks van tussendoor bloedverlies gehad nu ook niet. Dank je voor de uitleg op berekening.ik wacht af geen mensteuatie krampen of iets.
Nikkkiii dank je wist het even niet meer hoe het geteld moest worden.
Maar goed wat nu. Ik ben terug in bed gekropen en nu net opnieuw getempt die was opeens weer 37.3... ik weet dat het moet als je er nog niet uit bent geweest en dat was 36.9 maja wel een uur te vroeg gemeten..

:( omowit. 
Mijn temp nog hoog en borsten nog gespannender. 
Al om 5uur getest, was er best zuur om. Precies wat ik zei...to good to be true... 
Hopelijk ben ik te vroeg en nog te weinig hcg met L fase van 10 a 11 dagen. Dus nog even doorduimem dames! X

Stevie en Citrus wat balen zeg.
Maar Citrus 10/11 DPO snap ik dat het dan vaak nog negatief is. Wel jammer dat je dan niet je positieve test hebt op die speciale dag van je. Maar mocht hij over 2 dagen alsnog komen, dan vind je dat helemaal niet erg meer.
Ik hoop het voor jullie beide.
Trouwens wel goed dat zoveel mensen in de pact het halen tot hun NOD zonder te testen. Helaas hadden veel mensen nog steeds negatieve testen, maar er tenminste niet veel verspilt of zo. Ben trots op jullie. 

Wat jammer! Ik had gehoopt op een aantal positieve berichten vanmorgen. Maar wie weet, niet meteen opgeven.
Ik voelde mezelf vanmorgen voor het eerst niet helemaal fit toen ik wakker werd. Vannacht nog een kleine bloeding toen ik naar de wc ging. Vanmorgen niks meer. Maar dat zegt niks.. ik begin er een beetje onzeker van te worden. En mijn borsten zijn ook nog steeds een beetje gespannen.

Terug
Bovenaan