Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Dwaallichtje, klopt maar dat is mijn cyclus, altijd 28 of 29 dagen en zit nu op dag 29. Vandaar dat ik nu ook ging testen en het toevallig op de 16de was en dus de speciale dag. Kwam zo mooi uit ?
Ik ga gewoon morgen weer testen en dan weer mocht het nodig zijn. 
Deze keer had ik op dag 18 of 19 pas mijn eisprong en hopelijk is mijn cyclus nu ook gewoon wat langer. Ik heb weleens 30 dagen gehad dus wie weet :)  

Dwaallichtje ik hoop dat je gelijk hebt en dat er nog iets gebeurd maar ik ben er bang voor. Ik zit volgens mij nu 17 dagen na mijn eisprong maar aangezien dit de eerste maand was dat ik ovulatie testen heb gebruikt kan het ook goed zijn dat ik die verkeerd heb gebruikt of niet goed heb afgelezen.

Hey Vlindertje, 
ik heb zo ongeveer hetzelfde. Na 17 jaar pil gestopt. Eerste cyclus 30 dagen, tweede cyclus 28. En zit nu op 36. Maar denk dat ik vandaag of morgen eindelijk ongesteld ga worden. Hopelijk dan weer wat regelmatiger. Dat is gewoon een kwestie van afwachten. 
Volgens mij sla je hem nooit over, maar duurt de cyclus dan gewoon wat langer. Ik las laatst iets over iemand die was 5 maanden niet ongesteld na de pil en daarna begon het gewoon weer. Volgens mij moet je het ongeveer 6 maanden de kans geven eer de huisarts actie onderneemt... 

Hey Annap,
Het gekke is dat ik sinds het stoppen met de pil en de ontrekkingsbloeding eind april wel 4x een redelijk stabiele cyclus heb gehad. Eerste 2 maanden wel last van klachten van het ontpillen maar verder was de cyclus wel regelmatig. 
Vandaar dat het ontbreken me een beetje verward. Maar we zullen zien. Ik zet gewoon in op de nieuwe cyclus (ervan uitgaande dat die wel komt).

Heel jammer ja! Maar nu zo ontzettend veel lage rugpijn, niet te harde...maar waarom? Voor menstruatie nooit last van, alleen na 3 dagen pas erg. Hopelijk begint nu pas wat hcg te werken ;)  bedankt voor het doorduimen Ananas. Ik hoop zo erg dat ik gewoon te vroeg was en nu cyclus van 31 dagen heb...

Wat wordt er een hoop gekletst in dit topic :D Ik heb een paar dagen niet gereageerd maar heb wel meegelezen. Fijn dat er een paar dames positief getest hebben, gefeliciteerd!
En jammer dat er zoveel meiden nog in onzekerheid zitten, echt vervelend als je tot (of zelf na) je NOD wacht en dan toch nog negatief testen. Ik hoop voor jullie dat het gewoon nog ff te vroeg was en dat jullie snel wel een positieve test in handen hebben!
Ben zelf afgelopen weekend even druk geweest met hele andere dingen. Na lang wikken en wegen hebben we besloten dat we toch echt willen verhuizen. We wonen al een tijdje niet zo naar ons zin dus maar ff wat dingen in gang gezet om te kijken wat voor ons de mogelijkheden zijn. Brengt weer een hele andere tak van stress met zich mee, ik hoop niet dat daardoor mijn menstuatie gaat uitblijven ;). Aan de andere kant, ook wel fijn om even niet bezig te zijn met wat ik allemaal denk te voelen in mijn lijf. En ook fijn dat het 'ineens' nog maar 3 nachtjes is tot mijn NOD. Spannend!
Ik blijf duimen voor nog wat positieve testen bij jullie hoor!

Terug
Bovenaan