Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hi dames,
Ik ben net nieuw en heb al veel berichten van jullie gelezen. Voor degene die deze maand zwanger zijn geworden: Gefeliciteerd! en voor degene die nog even moeten wachten: ik duim voor jullie! Ik zit in hetzelfde schuitje...
Ik ben 27 en mijn man en ik zijn deze maand begonnen. Zo spannend...
Zondag kan ik testen of het ons is gelukt.

Heb het tempen nog eens even doorgelezen hoe dat nou allemaal precies in ze werk gaat. Ik dacht dat het wel goed ging als je tempte op moment dat je wakker word.. maar het moet voor een duidelijk resultaat dus echt elke dag op dezelfde tijd... dan heeft het tempen voor mij werkelijk geen ene zin.. werk in de zorg dus zeer onregelmatig waaronder ook nachtdiensten dus voor mij is het niet haalbaar om op elke dag om hetzelfde tijdstip te tempen... temperatuur vanmorgen was ook precies zo als gister en om dezelfde tijd opgestaan... dus denk dat ik maar stop met het meten van me temperatuur.. beetje onzinnig om te doen als het toch niet haalbaar is om het te doen zoals moet...

Chantal2109 klopt elke dag hetzelfde tijdstip rectaal voor je opstaat. Ploeg diensten heeft idd weinig nut helaas zeker mrt nachten. Die heb ik gelukkig maar 1x in de maand en dat is een wacht dienst. Dus 1 dag missen valt dan nog mee. Ik heb vanmorgen een uur te vroeg gemeten dus die wijkte af met wat ie dus uitejndelijk werkelijk was dus houd die ook gewoon aan en zie morgen wel weer verder. Ik heb wel is dat ik voor een gezin eerder of later uit bed kan maar mijn wekker staat standaard op temp tijd en me interne wekker gaat ook af op dat tijdstip dus heb altijd wel dezelfde temp op vandaag na dus..

Jammer dames maar er is nog steeds hoop.
Ik weet et ff niet nu. Gister ochtend wat lichte bloeding met bruin slijm  toen niks meer. Gisteravond nog even weer. Vanmorge schoon maar me afvegen weer bruin slijm. Nu niks meer. Zet door of ga weg ?

pff citrus balen! welicht over een dag of 3, geef het even de kans.
Ik dacht echt dat na het beetje oud bruin slijm gisteren, dat vandaag wel ook zo zou zijn en dan morgen menstruatie (zo gaat het de laatste paar keer steeds). vanochtend dus ook niet getest (want pure verspilling) maar nu vandaag tot nu toe nog geen vlaagje spotting oid ook niet met afvegen...
Ik voel ook nog niks van een aankomende menstruatie (opgezette buik, kramp oid) maar ook niets wat me doet denken aan zwangerschap.
Erg irritant want nu op dag 36 inmiddels. Ik wacht af wat vandaag doet om te bedenken of ik morgen vroeg test of toch nog maar weer een dag aanzie. 
Ik sluit me aan bij Aappiiej 'zet door of ga weg!'

Terug
Bovenaan