Nieuwe wachten op NOD okt 2018

De linkerkant van het lijntje is altijd donkerder, de rest vervaagd een beetje. De voorbeelden op het plaatje van sensitest zijn ook zo. Alleen de echte piek is over de hele breedte donker. 

Ik heb geen ervaring met ovulatietesten ambibambi dus ik kan je helaas niet verder helpen. Heb vandaag ovulatietesten van de action gekocht, die ga ik denk ik gebruiken bij de volgende ronde.. maar ben er nog niet heel enthousiast over (lijkt me zo'n getob en gestaar naar streepjes)..
Morgen is mijn NOD! Dan mag ik smorgens testen.. Maarja, mn fertilityfriend app zegt dat het morgen pas 10dpo is. Ik had ook al het idee dat mn eisprong een stuk later was. Ik denk dat we dus geen tweede streepje gaan zien morgen, maar het is wel fijn om te mogen testen!

Succes morgen PippaLotta, ben benieuwd ? 
wat vervelend die krampen Feyre! Mijn kleine krampjes zijn constant hetzelfde sinds gisteravond. Net ff heftige krampen, mja dat was iets anders haha ? 
Maandag lijkt nog zooo lang te duren!

Ik ben er ook wel klaar mee hoor pippalotta je zit inderdaad alleen maar te turen en staren om m na 5 minuten weer te bekijken of het streepje toch niet iets donkerder is geworden. Plus je kan ook je piek missen als je pech hebt.. wordt een beetje een dure hobby dan :p mocht het deze ronde niet raak zijn doe ik de volgende ronde zonder die testen. 
Omdat dinsdag het streepje donkerder van kleur was dan de rest en er tussen maandag en dinsdag veel tijd zat ga ik er voor mijn NoD vanuit dat ie dinsdag is geweest. Mijn rekbare slijm heb ik vandaag ook niet meer gezien. Als er evenveel tijd tussen gaat zitten als de vorige ronde dan is mijn NOD op 31 oktober.

Ambibambi  irritant he. Denk je het te kunnen weten met ovulatietesten en dan zit je nog te twijfelen. Ik had twee licht positieve testen met 2 dagen ertussen en toen waren mijn testen op. Ik denk dat ik uiteindelijk mijn ovulatie 2 dagen na mijn laatste test is geweest (deze was dus ook licht positief)..
Pippalotta en Superjuffie Veel succes met testen morgen! En alvast een fijne verjaardag gewenst Superjuffie, wat de uitkomst ook mag zijn.
Vandaag mijn NOD overleefd zonder verdere spotting oid. Nog steeds veel dorst (en daarom veel plassen). Mijn borsten zijn vandaag niet meer gevoelig. Ik ben 50/50 hoop/wanhoop. Maar ik ga zaterdag pas weer testen. Ik vind zo'n negatieve test toch best vervelend (hoewel het wel wat rust geeft).

ik hoop dat hij alsnog positief wordt dwaallichtje! 
En ja super irritant. Ik ga er maar gewoon van uit dat hij geweest is, geeft ook weer wat rust. En anders heb ik weer een lange cyclus maar dat merk ik dan vanzelf wel.

Terug
Bovenaan