Nieuwe wachten op NOD okt 2018

He wat is dit nou, waar blijven de positieve testen? ?

Dit hieronder is van de predictor early, nog over of de early n verkoop truc zijn. Ik denk t wel, 6d voor nod maar 76% kans dat de uitslag klopt? hoe ik t zie is ie pas 3 dagen voor nod 99% betrouwbaar, ga dat artikel nu ook ff lezen de zwangerschapstest test ben benieuwd. 
Je kunt vanaf 6 dagen voor de dag van de uitgebleven menstruatie beginnen met testen.

Veel succes met testen vandaag ladies en superjuffie gefeliciteerd met je verjaardag! 
@Kershje, gek inderdaad dat ze de dag van je NOD -1 noemen. Het viel mij ook al op aan de testen van de Action die ik heb gekocht maar nog niet heb gebruikt. Hier wordt aangeven dat je mag pas testen op de dag na ne uitgebleven menstruatie. Iemand hier ervaring mee?
Mijn NOD is volgende week zaterdag, pff wat duurt nog lang. Ik merk dat ik de eerste 2 weken van mn cyclus zoveel relaxter ben dan de laatste 2..
Zo heb ik nu sinds een aantal dagen hele gekke en realistische dromen, google natuurlijk weer volop gebruikten om te achterhalen of dat symptomen kunnen zijn..

Dames hier is de spotting begonnen. Mijn temp is ook 0,3 gezakt naar mijn pre-ovulatietemp (36,7). Dit ging ook in 1 keer terwijl dit vorige maand nog gelijdelijk ging en ik op CD 6 pas op 36,7 zat. Maar ik weet dus zeker dat ik ongesteld ben geworden. :'(
Op naar ronde 5.

Wat een nacht was dit, zoveel wakker geweest. En mezelf ook echt misselijk gevoeld. Ondertussen ook helderrood bloed.. wat ik link naar mijn menstruatie. Normaal gesproken heb ik nooit helderrood bloed maar altijd donkerbruin. Ik ga altijd gebukt van de buikpijn, kan niet normaal naar de wc. Nu heb ik nergens last van en heb ik alleen echt helderrood bloed als ik afveeg. Vannacht dus toch maar een test gedaan, uiteraard negatief. 
Je lichaam kan echt in de war zijn. Ik ben nu dus ongesteld en voel mezelf helemaal top. Nog nooit gebeurt! 
Bedankt voor de verjaardagswensen, gaan er toch maar iets moois van maken. 

Dwaallichtje jammer maar wel duidelijkheid dat is ook fijn. Hopelijk volgende ronde succes. 
HHier nog geen spotting of menstruatie dag 38 vandaag. Vorige maand werd ik morgen ongesteld maar had ik ook al twee dagen spotting. Nu 1 x iets bruin slijm op dag 35, daarna niets meer. Als er niets op gang komt kwijfel ik om zondag voor de 3e keer te testen dat is dan dag 41, dan zou er toch eindelijk duidelijkheid moeten zijn. 

Terug
Bovenaan