Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jammer meiden waren straks de goede berichten begin van het jaar ☹
Hier veegde ik vanmorgen roze af maar temp is terug naar 37.3. Dus of ik wordt ongesteld vandaag of morgen? Vorige maand was me temp terug in de 36.8 gedaald toen ik ongesteld werd. Of dit is mogelijk een innestellingsbloeding... morgen NOD
Heb overigens geen andere klachten als gister. Vage krampjes boven in me buik maar voelt absoluut niet als menstruatie krampen en voel me wat opgeblazen. Gister ook misselijk nu niets
Jammer dames, hier ook geen goed nieuws. Temp nog 37.1. Test negatief en wat spotting.
ananas dus toch een langere LF dan ik dacht! Ik was bang voor 9 a 10 dagen maar idd....nu later ongesteld dus 11a 12 dagen. Fijn dat mijn lichaam zich aanpast aan een late eisprong.
Ik baal wel echt enorm, leeftijdsverschil met mijn andere kinderen wordt steeds een maandje meer. Uiteindelijk is het maar een getal zegt mijn man, helemaal gelijk. Maar toch Nou Ja. Niks aan te doen. Op naar ronde 6
superjuffie gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van. X
Spannend Feyre!!
Citrus ik snap dat je baalt nu het leeftijdsverschil oploopt elke maand. Ook ik denk daar constant aan elke keer als ik ongesteld wordt.
HHet wordt toch wel weer tijd voor wat positieve testen hier hoor! Het ging zo goed begin van de maand.