Nieuwe wachten op NOD okt 2018

We zien wel een lijntje...? Oké, paar uur later in daglicht, maar ik had om 6uur met zaklamp van mijn telefoon gekeken omdat het nog donker was. Miss stond hij er toen ook al maar alleen in daglicht te zien? Ik denk eerder indroogstreepje, toch maar even afwachten wat er morgen te zien is. Het is een action gewone test. Iemand ervaring met deze action en valse streepjes? 

Citrus Ik heb al vaker bij action testen gehad dat er pas na afleestijd een streepje verscheen en ik wel degelijk zwanger was (bloedtest bij ha). Dus het kan wel. Test anders morgen of overmorgen met een ander merk test. 

Citrus als je de pijl er niet bij had gezet had ik t niet gezien ? Maar idd wel een heeeeeel licht streepje. Geen idee of dat een indroogstreep is. Het enige wat je kan doen is morgen of over morgen nog een x testen. 

Citrus ik zie 'm niet eigenlijk (waarschijnlijk in het echt beter te zien). Ik zou morgen of nog beter overmorgen nog een keer testen met ander merk. Als je 2 dagen wacht is hcg ongeveer verdubbeld en zou er wat zichtbaar moeten zijn. 

Citrus ik moet eerlijk zeggen dat ik niks zie. Miss morgen of overmorgen nog eens proberen?
Na vanmorgen niet meer roze afgeveegd. Ook geen menstruatie krampen niks. Temp 37.3... vorige maand wad me temp gezakt op de dag van menstruatie en kwam me menstruatie gewoon direct geen spotting eerst gelijk vollop helder rood.. ik durf niet echt hoop te hebben en denk dat me mnstruatie gewoon door gaat zetten vandaag of morgen ?

Terug
Bovenaan