Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik twijfelde even of ik dit hier wel wil schrijven, maar kan het elders ook nergens kwijt.
Het is altijd zo geweest dat ik liever een derde kind wil dan mijn man. Maar we hadden overeengekomen toch voor een derde te gaan (klinkt wat zakelijker dan bedoeld). Maar nu zei hij eergisteren ineens dat hij er eigenlijk nog steeds erg tegenop ziet.
Ik was/ben er kapot van, mijn droom ineens in de grond geboord. Ik weet ook niet hoe nu verder. Hij kan niet aangeven wat het dan precies is, komt met redenen die makkelijk te weerleggen zijn dus niet echt zinvol die discussie. 
Kan er nog een pagina over vol schrijven maar dat doe ik maar niet. 
Feit blijft dat nu net mijn menstruatie uitblijft ondanks dat test negatief is tot op heden, ook nog geen enkel teken van beginnende menstruatie. 
Ik ben nu al in mijn hoofd bezig met wat als ik nu ineens zwanger blijk, dan durf ik het eigenlijk niet eens te vertellen... En de andere kant, als ik nu niet zwanger blijk was dat dan einde droom 3e kind? 

Citrus ik hoop het zo voor je! Kunnen wat positief nieuws gebruiken.
Ik heb weer dezelfde krampen als gister gepaard met misselijkheid... geen idee wat het is ik durf niet meer te hopen en denk dat me menstruatie toch door gaat zetten dit ook omdat ik gister toch echt niet meer kon wachten aangezien vorige maand gister de dag was dat ik ongesteld werd en ik had dus een positieve test in me handen... heeeel licht ook maar positief. Vanmorgen dus weer getest en nu was het spierwit en roze afvegen. Dus vrees dat er toch wat mos is gegaan in de loop van de avond nacht en dat ik dus ongesteld wordt. Vind het alleen vreemd.. vanmorgen 1x roze bij afvegen daarna niks meer, geen menstruatie klachten wel wat misselijk en opgeblazen gevoel, plas veel. En me menstruatie komt altijd hevig aan krijg nooit een aankondiging en vorige maand was me temp ook terug naar 36.8 op me menstruatie dag en die is nu nog 37.3 gister 37.1... zou het toch innesteling kunnen zijn en dat me cyclus toch wat langer is?
Juuno oh meid vreselijk dit. Hij kan niet duidelijk zeggen waarom hij het niet zou willen? Als je toch zwanger blijkt te zijn moet je voot jezelf kijken wat je wilt doen natuurlijk. Ben je niet zwanger toch goed in gesprek gaan met man lief

Hoi dames, nog even wat leed van mij afschrijven bij mijn oude bekende. Ik kom er nu net achter dat stel dat t deze ronde wel lukt (nov) dan is mijn uitgerekende datum op of rond de datum dat ik deze zomer ben bevallen van de zwangerschapsbeeindiging, godver. Voel me n gemixt Nouja wil deze ronde ook niet weggooien, en zit nu al in de vruchtbare periode. Voelt wel heel raar om er nu voor te gaan. ?

Feyre oooohh niet aan de pact gehouden!! Wel balen maar zou denken dat je menstruatie dan toch wel komt als die gister iets positief was en nu negatief. 

Juuno ik weet het maar kon echt niet wachten naja is maar 2 dagen te vroeg heb het al langer volgehouden ?
Wat ik vaag vind is dat mijn menstruatie zonder aankondiging komt enige aanleiding is dat me temp terug gezakt is en nu is die nogsteeds hoog. Vanmorgen alleen 1x roze en nu dus niks meer. En ga zowat ieder uur naar het toilet.
Heb nog kleine hoop maar eigenlijk durf ik niet teveel hoop te hebben. Test van gister was ook laat op de middag. Action test en vanmorgen was die spierwit. Miss late innesteling weet natuurlijk officieel me NOD niet echt omda ik me cyclus lengte niet weet. Maja waarom was die dan gister positief en nu niet meer

Feyre Je cyclus kan ook erg wisselen hé. En ook de start kan zomaar veranderen door de tijd heen. Ik had vroeger zware menstruatie van 7 dagen. Nu 2 dagen spotting en 3 dagen menstruatie de afgelopen twee keer. Compleet anders dus.
Ik zou het echt even afwachten ipv jezelf gek te maken met constant testen. Heb even twee dagen geduld en geef het de kans. Wellicht heb je dan vanzelf al duidelijkheid en zo niet dan test je zondag nog eens

Terug
Bovenaan