Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ah pippalotta. Ik snap het! Ik heb gisteren alles eruit gehuild en dat voelde daarna best goed. Miss helpt het bij jou ook. 
Bedoel je wel komende maand proberen zwanger te worden maar niet op het forum komen of helemaal een maand overslaan? 
Ik zit nu in nov forum, laat het even bezinken, huil keihard en kijk of je er over een week of 2 wel weer aan toe bent en dan zie ik je daar misschien. Take care! Liefs  
 
Feyre en MommyB Gefeliciteerd! Wat fijn.
Beetje late reactie, maar ik was nogal teleurgesteld donderdag en heb het forum even een paar dagen gemeden. Ik ben ook van plan de komende weken iets minder hier te zijn, want ik ben er anders een beetje te obsessief mee bezig. 
Maar blijkbaar kan ik niet door het leven gaan zonder een of andere obsessie, dus ik ben maar weer begonnen met een dieet. Gewoon gezond eten hoor, maar geen frisdrank en snoep meer en ook brood, pasta en witte rijst zo veel mogelijk vermijden. Omdat ik ook maar heel weinig vlees eet, komt het er op neer dat ik heel veel groenten eet op een dag. Heeel veel groenten, dus geen honger in ieder geval.
Mocht ik volgende maand zwanger blijken, dan begin ik wel weer met brood en eet ik wat extra noten oid. Ik weet uiteraard dat lijnen tijdens zwangerschap geen goed idee is. Maar ik heb toch over 3 weken pas mijn ovulatie, dus ik kan nog even vooruit. Ik wil 10 kg kwijt raken om weer in gezond BMI te komen (nu licht overgewicht).
 
Dankjewel Citrus voor je lieve berichtje! Huilen lukt nog niet echt.. heb wel elke dag minimaal 2x ruzie met mijn vent. Ben helemaal opgefokt en hij snapt me niet. ?
Ik wil nog wel graag zwanger worden maar ik wil de komende maand niet meer op het forum (dat denk ik nu) want ik wordt daar ook helemaal hyper van. In de perfecte wereld ben je al een week overtijd voor je dat door hebt en ik zou graag richting dat gevoel willen, dus even niets en "gewoon" afwachten. Nou weet ik hoe slecht ik hier in ben dus ben benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden ?
 
Hoi allemaal! 
Wat leuk om hier verschillende verhalen te lezen, dat er zo veel vrouwen zitten te hopen op dat ene lifechanging streepje! 
Hier helemaal in de war.. altijd cyclus van 28/29 dagen gehad. Vorige maand 32 dagen. Dus ik denk als k zaterdag(vandaag) nog niet ongi ben doe ik een test. Net dus een test gedaan op dag 37 en helaas negatief.. voelde me ook al niet anders ofzo maar toch stiekem wel gehoopt. Heb met de ovulatietesten ook geen duidelijke eisprong gezien dus weet niet of k die nu nog kan krijgen zo laat of dat k over een paar dagen nog een keer zou kunnen testen? 
Groetjes kleintje
 
Ik heb dus vanaf vanochtend roze/bruinig bij afvegen. Zo is de afgelopen 2 maanden mn menstruatie begonnen. Ik kan er dus eigenkijk vanuit gaan dat ik morgen of maandag ongesteld ga worden :(
 
Ja Mathilde, bij mij hebben de Action testen deze maand dus ook niks uitgewezen. Ik doe vanavond de laatste (cyclusdag 16) omdat ik er nog eentje heb en anders houd dat voor deze maand op. Maar ik weet dan ook dat mijn eisprong toch echt nagenoeg zeker op zijn laatst dit weekend moet zijn, gezien ik al jarenlang nooit een langere cyclus dan 30 dagen heb gehad. Maar ik denk dat jij daar nu na de pil slikken nog even niks van kan zeggen en dat ovulatietesten zo’n eerste maand weinig zin hebben. Ik wacht nu af wanneer ik ongesteld ga worden, zodat ik met terugwerkende kracht echt kan bekijken wanneer ong die eisprong moet zijn geweest en ik kan bekijken of ik dan toch nog een heel klein beetje kan afleiden uit die Actiontesten of dat ze echt volkomen nutteloos waren. Maar zelf ga ik ze sowieso niet nogmaals gebruiken met deze vaagheid.
 
Vanmorgen helaas een negatieve test. Kan zijn dat ik te vroeg heb getest aangezien ik niet 100% zeker weet wanneer me ei was... 
maar gok dat ik na de volgende ronde ga aangezien ik net met afvegen bruin/roze verlies had.. 
 
Laindey en Chantal2109 jammer en balen! Succes en wellicht tot november
Pippalotta ik kan me voorstellen dat je er echt van baalt. Ik ben het metje eens dat de  keerzijde van het forum wel is dat je er nog meer op focust. Om die reden heb ik deze maand de ovulatie testen ook lekkerlaten liggen. Het moet toch nog wel leuk blijven min of meer
Mathilde ontpillen kan best een tijd duren  Wacht gewoon je menstruatie af, bij de een komt die na een maand en bij de ander duurt het een paar maand, maar uiteindelijk komt die wel. En dan kun je vanaf daar verder tellen.
Kleintje ik zou niet meer op een ovulatie rekenen na dag 37. Wellicht is er geen ovulatie geweest of heb je hem gemist. Maar na dag 37 is de kans op een ei erg klein. 
 
Terug
Bovenaan