Nieuwe wachten op NOD okt 2018

trouwens meiden ff een rare vraag misschien. hebben jullie verschil gezien in resultaat van een midstream test; als in in de urine straal houden en vanuit een potje erin houden?
me streepjes zijn nogsteeds echt minimaal en wordt er een beetje onzeker van.... ik vang mijn urine altijd op omdat ik meerdere merken test en niet maar 1
 
Hoi,
Hier inmiddels 2 dagen overtijd. Tenminste als ik uitga van mijn cyclus van 28 dagen. Wederom vanochtend negatief getest en geen teken van ongi. Eordt er een beetje gek van! Nu maar weer een ander merk test gehaald. Van action, naar sensitest naar kruidvat. Ik ga zo denk ik maar een kruidvat test wagen. 
 
 
Shahr ik heb ze ook alle 3 ik teste eerst positief op de action early wel vrij licht, Sensitest bleef blanco kruidvat heeeeeeeel licht. Vandaag op alles eigenlijk positief. Ook weer sensitest geproberrd. 2 dagen na de eerste keer sensitest en daar test ik nu ook licht positief op. En het zijn de gevoelige van sensitest. Vraag me alleen af hoe gevoelig dan ?
 
Shahr geef je lijf ook tijd om evt hcg aan te maken. Het standaard advies is twee dagen wachten omdat dan de hcg ongeveer verdubbeld zou moeten zijn. Drie keer per dag testen is dus vooral geldverspilling en onnodig stressen
 
Blijkbaar nog weinig hcg Feyre als je een week verder bent zodat hij er vast af.
Een mocht je meedoen aan moeders voor moeders zij testen ook altijd nog even als ze komen , ook leuk
 
Feyre, 1x licht positief is al een bevestiging! Je mag dus blij zijn. Je bent dus zwanger! 3x licht positief is helemaal feest!! Gefeliciteerd!!
Ik weet ivm ovutesten dat ik dus deze ronde pas op dag 20 van mijn cyclus mijn eisprong hebt gehad. Zit nu op dag 31, terwijl ik sinds dat ik gestopt ben met de pil 2x een cyclus van 28 heb gehad en 1x een van 27 dagen. Zit nu dus op 10 dpo. Ik lees overal dat men met 10 dpo al positief testen. Ik weet het, maak mezelf helemaal gek!? zojuist was kruidvattest ook weer omowit!
Juuno, je hebt gelijk, alleen is de hoop en de wens zo groot, dat ik mezelf bijna niet kan bedwingen om te testen. Ik ga nu proberen om pas maandag weer te testen..fingers crossed dat ik het ook red.
 
 
Feyre ik denk dat het niet veel uit maakt of je ze in een potje doet of niet. Zou allebei gewoon moeten werken en geen andere uitslag moeten geven. Zijn je streepjes al wel duidelijker te zien? Anders je morgen alsnog een cb kunnen doen. 
 
Terug
Bovenaan