Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Volgens mij heb ik mijn NOD helemaal verkeerd berekend ? Ik wilde in mijn app aangeven dat ik nog niet ongesteld ben, springt ie automatisch naar woensdag. Ik had op maandag 8 en dinsdag 9 super positieve ovulatietesten. Als ik uit ga van dinsdag 9 okt dan zou mijn NOD dus pas woensdag zijn. Dus ik ga morgen en woensdag gewoon opnieuw testen als ik niet ongesteld ben! 
 
Feyre he vervelend zeg.... weet niet zo goed wat ik kan zeggen maar hopelijk geeft de bloedtest je de duidelijkheid die je nodig hebt
 
Citrus ja eigenlijk heeft het voor hem vooral met de enorme drukte met de zaak te maken nu waardoor hij denkt er niets bij te kunnen hebben. Besloten een wat andere dag indeling te maken zodat hij wat meer lucht krijgt. Ook gaf hij aan dat hij zijn kinderen soms gewoon een paar dagen amper ziet door het werk, dus we plannen nu anders in waardoor hij hopelijk meer lucht krijgt en er weer ruimte komt in zijn hoofd voor een derde kindje.
Werk en privé combineren blijft ook echt een enorme uitdaging 
 
Feyre wat balen zeg. We horen het wel. Sterkte en succes.
Ook voor de anderen!! We wachten elke keer maar weer af... :) ik heb nog hoop.. 29ste mn NOD. Wie weet..
 
Pff.. Ik ben toch ongesteld geworden :( Stiekem toch wel een tegenvaller. We zijn inmiddels ruim een jaar verder.. Volgende maand zal ik niet op t forum komen want we hebben besloten om even een maandje rust te pakken. Hebben veel feestjes en weekendjes weg. 
 
Hee dames, ben even een paar dagen niet aanwezig geweest en heb nu even scannend gelezen.
Jeetje mina Feyre... Wat ontzettend kut.... Vreselijk zeg, was zo blij voor je en een paar pagina's verder was het negatief... Gadverdamme... Hoop zo dat de bloedtest nog positief uitvalt vandaag!
 
Voor degene die wel zwanger blijken te zijn, gefeliciteerd!!
 
Nikkkiii dank je.. ik ga uit van negatief das het beste ? geen enkele test slaat aan. Lijkt me sterk een bloedtest wel. Dan vraag ik me af waarom ik opeens negatief test... we gaan gewoon door naar ronde 3 en afwachten wanneer de mensteuatie start. Ik weet morgen na 2 uur de uitslag. Ik houd jullie op de hoogte
 
Terug
Bovenaan