Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik twijfel erg om morgen al te testen ipv overmorgen (laatste test was gister ochtend). Heb action early gehaald vandaag. Het enige wat me opvalt is mijn haar. Tijdens mijn zwangerschappen verloor ik geen enkel haartje (om 3 maand erna volop in de rui te gaan.. ) en hoewel ik normaal best wat haar verlies vooral met wassen kwam er vandaag maar 1 haar uit met wassen. Valt jullie dat ook op tijdens jullie cyclus een bepaalde periode of zou het een hoopvol teken zijn?
Als ik nog kan rekken tot woensdag met testen doe ik dat en anders waag ik morgen ochtend weer een gokje  
 
Nee niet echt,  wel last van mn rug een beetje en wat moe. Kan ook van het verhuizen komen. Had wel weer wat steken vandaag, iets meer dan gisteren, maar dat is nu ook weer weg. We wachten dus af! Spannend hoor :)
 
Ambibambi.. verhuizen meen je? Toevallig wij ook net,haha.
We moeten nog even geduld hebben! Wanneer ben jij van plan te testen?
 
Ja ik ben nu verhuizen en mag straks weer. Wij woonden anti-kraak en moeten vandaag daar de sleutel van inleveren. 1 november krijgen we de sleutel van het nieuwe huis. Toevallig dat wij gelijk lopen en jij ook aan het verhuizen bent ? Ik ben van plan om 1 november te testen. Vorige cyclus zaten er 14 dagen tussen mijn ei en mijn menstruatie.
 
Ah dames wordt toch wel een beetje zenuwachtiger.. weekend komt steeds dichterbij.. borsten voelen en lijken voller, levensechte gekke dromen en moodswings.  
Ik houd jullie op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan