Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi hoi,
stiekem aan het meelezen, en iedereen die nog moet testen! Laten we het beste hopen!
Ronde 2 voor ons, ben nieuw op het forum maar heb toch de drang om mijn verhaal ergens te doen. We willen het geheim houden dus kan in mijn omgeving  niets kwijt. 
In theorie moet ik volgende week (29 okt) ongesteld worden. Hou keurig mijn temp bij en die is sinds vorige week dinsdag verhoogd (van 36.6 naar 36,8). Sinds dit weekend ook weer iets verhoogd naar 37. Sinds dit weekend ook het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Zeurend kramperig gevoel met af en toe een steek. Sinds gisterenavond een humeur die omslaat bij het kwartier lijkt wel, huilen om niks en gewoon een blehh gevoel. Moet niet aan eten denken en ben misselijk.
 
sorry dat ik zo zeur, maar moest dit even kwijt. 
 
Ik heb tot december vorig jaar de yasmin gebruikt. In januari gestopt met de pil, maar nieuwe baan, pas verhuisd enz enz, en dus sinds 2 maanden pas echt bezig met die “klapperende eierstokken”.
het gekke is, ik heb normaal altijd pijnlijke borsten. Bij wijzen al. En dan weet ik, ik word volgende week ongesteld. En nu heb ik dat dus totaal niet.. 
durf er gezien de situatie ook niet op te hopen ofzo..
 
Oke, wel fijn dat je al langere tijd bent gestopt met de pil. Dus je kent je cyclus hopelijk inmiddels aardig.
Het is voor ons de 6e ronde. In maart gestopt, in de 3e ronde zwanger geraakt maar na 8 weken helaas een miskraam gekregen. Toen 2 maandjes rustig aan gedaan totdat alles goed herstelt was. Nu dus weer de 3e ronde na de miskraam, ze zeggen 3 x scheepsrecht dus ik heb goede hoop.
Dit is overigens de eerste ronde dat wij met ovulatietesten aan de slag zijn geweest, ik heb een mooie piek gevonden en t samen er gezellig gemaakt haha.
Verder heb ik een schildklier afwijking, na de miskraam onderzocht in t ziekenhuis en medicatie verder verhoogd, dan kan helpen om een miskraam te voorkomen aangezien ik hier door mijn schildklier meer kans op heb. Ik weet nu ook dat als ik zwanger ben medicatie nogmaals met 25% moet verhogen.
 
 
 
Jaa ik ken mijn cyclus aardig goed. Gewoon 25 dagen. Met pil was ik meer onzeker over mijn cyclus dan nu zonder pil.
Laten we idd hopen op 3x scheepsrecht voor jou, en dat het allemaal goed mag gaan!
Gelukkig weet je wel hoe het zit nu de medicatie. Ik werk in het ziekenhuis, en zie dagelijks patienten en werk met medicatie. Dus wil het liever snel weten, zodat ik sommige dingen en werkzaamheden beter subtiel kan vermijden. Wat is een goede gevoelige test die 5 dagen van te voren wat aangeeft? 
 
Snap ik Tass. 
Eerder testen is niet zonder risico, maar ik weet dat de testen van sensitest zeer gevoelig zijn. Mogelijk kun je die proberen.
 
Terug
Bovenaan