Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Na een druk weekend weer even bijgelezen!
Ik heb nog wat positief nieuws voorbij zien komen (weet alleen even niet meer van wie exact...), gefeliciteerd! Geniet ervan.
Feyre wat ontzettend balen dat het bij jou zo gelopen is :(. Ik hoop dat de bloedtest je zekerheid geeft en dat je van daar uit weer vooruit kan kijken. Al is het natuurlijk volkomen logisch dat je nu hartstikke verdrietig bent, sterkte!
Van mijn kant helaas geen positief nieuws voor deze maand, ik ben afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Een dag na de NOD, dus in ieder geval een mooie cyclus van 29 dagen erbij om weer mee te gaan tellen. Ik ga alvast door naar november maar blijf hier nog wel even lezen om te kijken of er nog positieve testen zijn. Blijf voor jullie duimen!
 
Nou net gebeld uitslag negatief zoals verwacht. Hcg waarde was maar 3.5 dus een vroege miskraam. En toevallig vlak voor ik belde ongesteld geworden dus wist de uitslag wel.
Ik schuif door naar de volgende maand. Is zien hoelang een vroege miskraam menstruatie aanhoud en hoe ik nu me LF ga berekenen...
Hopelijk mag het snel weer lukken en goed gaan. Baal nog het meeste van het feit dat we het nu niet met kerst kunnen vertellen ??
Succes voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten!
 
Balen Freye.. maar wel fijn de bevestiging die je nu hebt denk ik.. en je weet nu wel dat jullie samen in staat zijn om een kindje te krijgen.. vond ik uiteindelijk wel een fijne gedachten na mijn miskraam.
Ook een goed teken dat je vanzelf ongesteld bent geworden, ruimt je lichaam het mooi op.
Sterkte en vol goede moed naar de volgende maand.
 
Djenn dank je! Zeker we kijken er maar positief naar we weten dat het werkt bij ons en dat me lochaam het kan. Gelukkig snel ongesteld geworden, was wel bang dat dat niet zou gebeuren. Nu kunnen we tenminste weer verder en hopelijk lukt het snel weer en blijft het plakken
 
Hallo dames,
Ik was een tijdje niet meer op het forum geweest om er iets minder mee bezig te zijn. Dit is aardig gelukt. Net even een paar berichten teruggelezen en wat een verhalen weer allemaal. Echt bizar hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. 
Als het goed is, heb ik aanstaande donderdag mijn NOD. Ik weet niet zeker of ik dan precies ongesteld word, maar ik weet wel bijna zeker dat ik niet zwanger ben. 
De laatste maanden heb ik last van misselijkheid en behoorlijke vermoeidheid voor mijn menstruatie. Gevoelige borsten, etc. maar die had ik eigenlijk vrijwel meteen toen ik met de pil stopte. Heeft iemand ook last van misselijkheid voor de menstruatie en heeft iemand misschien tips over hoe ik het kan voorkomen/verminderen?
 
Oh over de sensitest testen die werken bij mij niet heel goed. Eerst negatief terwijl rest positief was. Pas na 3 dagen licht positief erop en het waren de gevoelige die vanaf 10 moet meten
 
Wat verdrietig Feyre!!
Jouw verhaal heeft mij wel doen besluiten dat ik wil wachten met testen tot mijn NOD. Maar ik vraag me nog even af wanneer deze precies is. Mijn cyclussen zijn namelijk altijd tussen de 25 en 30 dagen. 25 dagen is het dinsdag de 30ste. Met de ovulatietesten ben ik er niet helemaal uitgekomen, maar heb de donkerste streep gemeten op de 16de. Dan zou de 17de de eisprong geweest zijn en zou ik woensdag de 31ste op 14 DPO zitten. Zou dat de beste dag zijn om aan te houden als NOD en eventueel testdag?
 
Sinds twee nachten heb ik overigens ook hele bizarre dromen. Maar dat lijkt me niet als vroeg symptoom kunnen op dag 5,6,7 na DPO. Toch?
 
Terug
Bovenaan