Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hi Jullie,
Ik heb de bizarre dromen ook, bij mij nu wel zo'n weekje ongeveerd. Mijn NOD is aanstaande zaterdag/zondag.. ik zou proberen zo lang mogelijk te wachten en eigenlijk pas de dag na je NOD te testen.
Zo is het resultaat het meest betrouwbaar.
 
Overigens even een ander vraagje, vanaf wanneer tellen jullie het begin van je menstratie?
afgelopen cyclus op vrijdag en zaterdag bruin bloed gehad en vanaf zondag pas helder.. zouden jullie dan rekenen vanaf de zondag?
 
Waar normaal mijn cyclus heel regelmatig is, lijkt er juist deze keer geen pijl op te trekken... Maar daardoor ligt mijn NOD niet meer in oktober maar in november. Succes allemaal!
 
Maar Djenn, welke dag moet ik in mijn geval dan aanhouden om te testen? Volgende week dinsdag zit ik op cyclusdag 25 (mijn kortste cyclus) en is het 14 dagen na redelijk positieve ovulatietest. Die woensdag is het dan denk ik 14 dagen na eisprong. En die zondag zit ik pas op mijn langste cyclus van 30 dagen.
Met betrekking tot bruin en helder bloedverlies met menstruatie zou ik het niet weten. Bij mij is die grens namelijk altijd wat makkelijker. Soms alleen eerst een klein beetje bruine afscheiding, maar vervolgens is de menstruatiedoorbraak wel heel duidelijk.. 
 
Djennn volgens mij tel je vanaf rood bloedverlies, dus in jouw geval zondag. Ik vind het zelf ook verwarrend! Als je dan toch ongesteld wordt, dan het liefst zo snel mogelijk... Dan kun je snel weer door naar de volgende ronde ?
 
@Jullie, dan zou ik inderdaad toch tellen vanaf 14 dagen + 1 na positieve ovulatie test.
@Lavendel, bedankt, dan ga ik die dag aanhouden :)
Nog 1 dagje langer wachten met testen dus..
 
Djenn Zover ik weet moet je rekenen vanaf de eerste dag dat je bloed dus ook bruin verlies want dat is ook bloed. Bij mij is het altijd gelijk rood dus kon vanaf gister tellen. En voor testen lees het dtukje hieronder als je het niet zeker weet neem dan gewoon het max van een cyclus dan kan je niet te vroeg testen
Jullie ja leer van me "fout" naja fout ik wist me NOD niet dus gegokt op 28 dagen en dus 5 dagen positief daarna was het mis. Dit maakt me wel dat ik zelf ook niet meer voor NOD test. Ik heb nu me cyclus op 32 staan wss is het dat niet omdat er een korte zwangerschap was maar als me menstruatie weer uitblijft op CD32 dan weet ik dat ik zeker weten niet te vroeg test en als het dan positief is mag ik hopen dat ie duidelijk is. En wordt ik eerder ongesteld kan ik me cyclus weer aanpassen. Test echt niet voor je NOD hoe moeilijk het ook is! Boorkom teleurstelling en pijn. 
 
Mijn NOD zou vrijdag moeten zijn. We wachten ongeduldig af. Op zich merk ik niks speciaal, ook niet de standaard pms klachten. Maar ik zit momenteel thuis met rugklachten en die medicatie kan natuurlijk alles maskeren.
Het is ronde 1, zou de 2e zwangerschap zijn voor 1e kindje.
 
Terug
Bovenaan