Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Lyanna ik voelde ook niks om eerlijk te zijn op een gegeven moment had ik een apart gevoel in me maag bertje een band gevoel maar ook vlagen warmte alsof je een te grote slok alcohol had genomen zeg maar. Toen bleek ik dus zwanger te zijn. Later ook wat misselijk. Helaas een miskraam geworden. Alle klachten waren toen ook direct weg
 
Wat vervelend voor je, Feyre...
Bij de eerste zwangerschap had ik de week voor de NOD al enorm pijnlijke tepels. Ergens verwacht ik dat nu opnieuw, maar elke zwangerschap is anders, dus kan goed zijn dat dit nu niet gebeurt
 
A.s. zo/ma de NOD.. afgelopen weekend wat bruinverlies.. nu ontzettend duizelig met vlagen.
Herkenbaar?
Vind het soms zo verwarrend dat alles kan lijken op naderende menstruatie..
 
Lyanna klopt ik had licht gevoelige tepels dag dat me teat negatief was waren die ook niet meer gevoelig. Waarschijnlijl ga ik ook weer van die symptomen uit maar zoals je zegt elke zwangerschap is anders dus kan zomaar zijn dat je dit keer nergens last van hebt
 
Ik vind het ook altijd heel moeilijk om niet te erg te hopen. Zeg altijd tegen mezelf van nee het is niet, maar toch ben ik dan erg teleurgesteld
 
Hoi dames 
Ben nieuw hier lees al wel af en toe met jullie mee 
Vandaag was mij NOD helaas geen positieve test vanmorgen 
Wel misselijk en ontzettend moe 
Snap er helemaal niks van  
 
Lyanna beter dat als dat wat ik had... 5 dagen positief testen. Licht de hoop krijgen dat hrt echt zo is en dan vervolgens een miskraam krijgen...
 
Daar heb je wel gelijk in... is echt niet fijn
 
Net op het toilet toch al rozig verlies, dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden 
 
Terug
Bovenaan