Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik had 1 dag voor NOD ook roze afscheiding bij afvegen was bij mij een innestelingsbloeding zolang je echt niet ongesteld bent kan van alles gebeuren
 
frederica lin sommige meiden testen pas een paar dagen na NOD positief, dus ik zou het nog even afwachten ;)
Hier vandaag weer wat lichte krampen en nog steeds bruinverlies, wel minder dan gisteren. Ben sinds gisteren wel heel moe, dat ik het gevoel heb dat ik zo in slaap kan vallen en dat de hele dag door... zelfs zo moe dat ik nu al in bed lig, terwijl ik afgelopen nacht 10 uur heb geslapen.. vandaag ook een weeïg gevoel in mijn maag, niet echt misselijk maar hangt er wel bijna tegenaan. Wel spannend zo allemaal! Nog 8 dagen en dan mag ik testen!
 
Klopt, de vorige keer dat ik zwanger was kon ik pas 4 dagen na NOD positief testen. 
Ik inmiddels klaar wakker na veel te vroeg in slaap te zijn gevallen en weer een mega realistisch droom te hebben gehad. Ik zie precies de punten uit de dag iedere keer terug en dan mega realistisch.. vannacht was het parkeergarage, spel terug brengen naar Bart Smit en een huis bezichtigen haha
Dames ik vind t nu toch wel echt spannend gaan worden.. hoop zo dat ik nog ongesteld word en snel een positieve test heb.
Zaterdag een halloweer feestje, krijg vast weer 100 vragen en blikken dat ik niet drink.. best pijnlijk soms omdat we het zo graag willen dan elke keer die "brutale" vragen van ben je zwanger.. hoe gaan jullie daar mee om? 
 
Mmm jammer Lyanna!
Ik heb sinds gisteren ineens een vrij opvallend symptoom waar ik normaal totaal geen last van heb, maar alleen in mijn eerste zwangerschap ook overduidelijk had; een bloederige neus!
Maar ik vind het wel heel apart. Want ik kan 6 dagen voor mijn kortste cyclus toch nog echt geen symptomen hebben? Lijkt me dat je daar sowieso nog niet voldoende hormonen voor opgebouwd kan hebben.
 
Bij mijn eerste zwangerschap had ik meer dan een week voor mijn nod al extreem pijnlijke tepels, dus naar mijn ervaring kan het wel dat je al vroeg symptomen krijgt
 
Hoi meiden!
Ook ik ben nieuw hier :)
Ik zit nu op 5 dagen na NOD. Had zaterdag ongesteld moeten worden en mijn cyclus zit altijd zo rond de 29/30 dagen en nu dag 36. Heb de afgelopen dagen uiteraard getest, helaas elke keer negatief. Ik snap er niks van! Heb opzich niet heel veel beginnende klachten. Wel beetje pijnlijke borsten, maar vooral veel gerommel in mn buik en steekjes naar mn lies als ik in bed lig. Ook moet ik voor ik ga slapen ineens 3x plassen. 
 
Geen bloed is moed zeggen ze, maar dit is vooral irritant :)
 
enne.. dit is ronde 2. 
 
Terug
Bovenaan