Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Maar ben je ook pas sinds kort van de pil af dan Suus DG? Want op 5 dagen na NOD zou je toch zeker al een licht lijntje verwachten. Heb je je eisprong bijgehouden?
Mmm Lyanna, het zou dus kunnen dat ik deze symptomen al zo ver voor nod heb.. Maar dan zou ik toch ook al vroeg positief moeten kunnen testen, gezien de hormonen dan kennelijk al volop in werking zijn gezet. Maar misschien is het wel bijzonder toeval ofzo.. Ik ga op zijn vroegst dinsdag testen, maar liever later.
 
Dat weet ik niet, mss is je lichaam gewoon gevoelig voor bepaalde hormonen? HCG moet nl eerst hoog genoeg zijn voor je het in urine kan opsporen
 
[quote quote=10125906]Maar ben je ook pas sinds kort van de pil af dan Suus DG? Want op 5 dagen na NOD zou je toch zeker al een licht lijntje verwachten. Heb je je eisprong bijgehouden? Mmm Lyanna, het zou dus kunnen dat ik deze symptomen al zo ver voor nod heb.. Maar dan zou ik toch ook al vroeg positief moeten kunnen testen, gezien de hormonen dan kennelijk al volop in werking zijn gezet. Maar misschien is het wel bijzonder toeval ofzo.. Ik ga op zijn vroegst dinsdag testen, maar liever later.[/quote]
Nee.. ik ben al een jaar van de pil af en sindsdien dus regelmatig ongesteld wel. Rond de 30 dagen is mn cyclus. Altijd wel voorzichtig gedaan (klinkt suf misschien), maar beetje gerekend met wanneer het wel en niet kon zeg maar en dat als anticonceptie gebruikt. Mocht het dan per ongeluk gebeuren was het ook niet erg maar nu sinds 2 ronde dus bewust bezig en doelgericht wél op de dagen dat er kans is op bevruchting. Maar daarom vind ik het gek dat ik dus 5 dagen nod nog steeds negatief test? 
 
Ja Suus DG dat vind ik dan ook heel erg raar! Omdat je ook aangeeft dat je cyclus nooit langer is geweest dan 30 dagen. Je hoort natuurlijk wel heel soms dat een test pas positief is een week na nod, maar volgens mij komt dat niet heel vaak voor. Of je eisprong is nu toch echt ineens onverklaarbaar een stuk later geweest en daardoor ook je menstruatie zo laat.
 
[quote quote=10126023]Ja Suus DG dat vind ik dan ook heel erg raar! Omdat je ook aangeeft dat je cyclus nooit langer is geweest dan 30 dagen. Je hoort natuurlijk wel heel soms dat een test pas positief is een week na nod, maar volgens mij komt dat niet heel vaak voor. Of je eisprong is nu toch echt ineens onverklaarbaar een stuk later geweest en daardoor ook je menstruatie zo laat.[/quote]
Ja precies!
Ik hou mijn cyclus bij in een app. Echt een hele fijne! Mijn cyclus vanaf maart is: 31 dagen, 29 dagen, 30 dagen, 29 dagen, en nu dus 36 dagen. En dit is dus ronde 2 (vorige maand niet super serieus en na een negatieve test dachten we he jammer, waardoor we dus deze ronde echt serieus bezig zijn gegaan). Nu begrijp ik volkomen dat het niet hoeft dat je na 1 poging meteen zwanger raakt, maar ik snap daarom dus niet dat ik dan wel 5 dagen overtijd ben nu maar negatief test. Ik ga me dan meteen zorgen maken dat er iets niet klopt ofzo. Wellicht dat de eisprong wat later was inderdaad, en de menstruatie of bevruchting dan ook later? Normaliter heb ik ook wel klachten zoals hoofdpijn, buikpijn en pijnlijke borsten etc. voor menstratie, maar ik heb dus nu ook geen menstruatieklachten. Ik zou het niet weten... haha. 
 
Vandaag waarschijnlijk mijn NOD. Ik weet het niet helemaal zeker, want mijn cyclus is de laatste tijd niet helemaal regelmatig. Volgens mij had ik precies 14 dagen geleden wel mijn eisprong. 
De laatste maanden word ik altijd misselijk voordat ik ongesteld word. Nu dus ook weer. Zo vervelend, want zeker de eerste maanden dacht ik dus dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Tot nu toe nog geen rood te zien en ondanks dat ik wel het ongesteldheidsgevoel in mijn buik heb, vind ik het toch spannend. Komt waarschijnlijk ook omdat ik sowieso al een paar dagen last heb van mijn buik/maag. Vandaag maar op tijd naar bed, zodat het snel morgen is. Maar waarschijnlijk ga ik dus door naar de novembergroep helaas.
 
Mmm oké Suus DG. Maar zijn deze 4 cyclussen de enige die je hebt bijgehouden? Of weet je zeker dat je ook echt al een jaar lang geen langere cyclus dan 31 dagen hebt gehad? Want anders zou het natuurlijk alsnog kunnen dat je weleens een langere cyclus hebt. Maar als je geluk hebt bouwt je hcg zich minder snel op of heb je niet zulke gevoelige testen en ben je zwanger! Afwachten maar!!
 
@Jullie:
 
In de app wel de enige 4/5 cyclussen die ik bijgehouden heb, maar ik weet van daarvoor dat het ook wel een constante cyclus was. Toen ik stopte met de pil werd ik ook direct ongesteld en vanaf toen ook elke keer netjes om de zoveel dagen.
Ik gebruik de testen van de action. Gisterochtend eentje gedaan, negatief en kon het net echt niet meer houden tot morgenochtend omdat ik vanavond heel misselijk ben. Weer negatief. We snappen er hier niets van hahaha. 
 
Hoe is het met jouw bloedneus? :) 
 
Terug
Bovenaan