Nieuwe wachten op NOD okt 2018

suusDG. soms blijft je menstruatie uit als een soort blokkade. mijn HA vertelde gisteren dat zodra je wat stress hebt, wat je zelf niet eens hoeft te merken, maar het feit dat je je afvraagt waar je menstruatie blijft, kan al aanleiding geven om een stofje te ontwikkelen die zorgt dat je menstruatie uitblijft. Dat zou nu dus ook goed mogelijk zijn, forum checken helpt ook niet echt ontspannen hihi. ik ken het inmiddels, ronde 6. 
Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en verder kan, mits je niet zwanger bent natuurlijk ?
 
Ik heb die bloedneuzen alleen in de nacht en vroege ochtend. Dus komende nacht en ochtend maar weer afwachten!
Ja heb ook weleens gehoord dat stress menstruatie langer kan doen uitblijven. Bij mij echter nooit het geval geweest, zelfs niet bij bijzonder stresserende factoren.
 
@Citrus @Jullie
 
Ja kan er ook mee te maken hebben inderdaad. Heb in principe altijd wel stress, werk voor mezelf, maar er is deze maand niet persé iets gebeurd waardoor mn lichaam van slag zou moeten raken. Ben nu wel op een punt dat ik denk, laat die menstruatie maar komen dan kunnen we weer verder zeg maar.
 
in plaats daarvan zit ik nu op dag 6 over tijd, ben ik misselijk, voel ik me moe en heb ik pijn in mn rug. Maar geen positieve test. Ik ga nu niet meer testen tot maandag, ik laat het even voor wat het is. Misschien is dat ook beter. 
 
Wat lastig Suus dat je positieve testen uitblijven maar je ook geen menstruatie krijgt. Misschien krijg je dit weekend meer duidelijkheid.
Ik had vanmorgen een behoorlijke testdrange, maar nog veel te vroeg (4 a 5 dagen voor nod). Dus ik heb het toch na kunnen laten. Even zitten twijfelen het deze middag nog te doen, maar ja, dan heb ik zelfs geen geconcentreerde ochtendurine..
 
Oh ja hoor.... hier een bericht van een bijzonder zwakke vrouw. Ik heb zojuist met (wel geconcentreerde) middagurine getest. Veelllll te vroeg. Denk 9 of max 10 dpo en dus 4 of 5 dagen voor nod. Een omowitte test. En het ergste is dat ik zelfs de cassette nog uit elkaar gesloopt heb om te kijken of er achter het plasticje niet toch nog in de verste verte met een zaklamp een lijntje te bekennen was. Maar zelfs dat niet.. :(
 
[quote quote=10126149]Mttm Heb je een testje gedaan vanochtend?[/quote]
Nee, ik durf niet te testen. In het begin van het jaar was ik er heel erg mee bezig, dus toen heb ik regelmatig getest en steeds spierwit. Dus nu durf ik het niet zo goed.
Daarnaast is mijn cyclus de laatste maanden schommelend tussen de 27 en 35 dagen. Dus ik denk dat het gewoon nog gaat komen. Afgelopen dagen op het werk ook een beetje stress en ik heb toch echt een gevoel in mijn buik dat mijn menstruatie komt. Het is dus nog even afwachten. 
 
Hey dames, 
Even niet gevolgd de laatste week zat niet zo lekker in mijn vel. Ook heeft de bomma een pupje dus daar ook veel mee bezig ?.
Ik heb volgens mijn app morgen mijn NOD. Maar met die cyste weet je maar nooit ? de afgelopen week veel pijn gehad daar van. Ben benieuwd of de app juist is of wanneer ik ze door krijg ? zou dan cyclus van 27 dagen zijn. Heb nu wel nog nooit een cyclus gehad van langer dan 31 dagen dus ik ben benieuwd ?
 
Terug
Bovenaan