Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Pff dag 47 van mijn cyclus vandaag. Nog steeds niets te bekennen zelfs geen spotting. Afgelopen dinsdag voor het laatst getest, uiteraard negatief dus.
Ik wil eigenlijk pas 4 of 5 november weer testen als er dan nog niets is doorgekomen. Daarna maak ik dan gelijk een afspraak met huisarts. Afgelopen cyclus was 38 dagen en daarvoor 56 dagen. Dat het op gang moest komen na zwangerschap oké, maar zo'n lange cyclus had ik na de vorige van 38 dagen niet verwacht.
Hoop stiekem op een zwangerschap maar vrees dat die kans reëel gezien wel nihil is  
 
Vandaag kon ik toch niet meer wachten en heb ik een test gedaan. Helaas helemaal wit. Geen enkel streepje te zien. Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht. Het is nu dus vooral wachten op mijn menstruatie. 
Nu baal ik wel een beetje dat ik geen ovulatietesten heb gebruikt. Ik dacht namelijk echt dat ik afgelopen donderdag 14 dagen geleden mijn eisprong had. Hopelijk word ik snel ongesteld, zodat we verder kunnen.
 
mttm wilt nog niets zeggen natuurlijk. Of je bent gewoon later of je hebt nog niet voldoende HCG in je urine.
 
Hier zijn ze nog niet doorgebroken wel heel licht bruinige afscheiding bij het afvegen en ontzettend veel buikpijn. 
Moet de eerste dag van mijn ongesteldheid terug mijn Nogest pilletjes pakken, maar ik neem aan dat ze echt eerst moeten doorbreken voor ik dit kan nemen. Gek word ik er van ... Grr
 
Nog steeds bruine afscheiding hier, wel weinig kan de hele dag met een inlegkruisje doen... vrijdag overdag was het ff weg, maar in de avond kwam het weer terug. Ook af en toe krampjes erbij. Dacht eerst innesteling, maar dit duurt wel erg lang. Vrijdagavond roodbruin afvegen dus dacht, nu wordt ik ongi... maar vanochtend weer bruin en een klein beetje... snap er geen bal meer van... normaal niks voor ik ongi wordt en op de dag zelfs eerst kort bruin en dan breekt t door. Als het donderdag nog steeds nergens op lijkt doe ik toch maar voor de zekerheid een testje... hebben meer van jullie ervaring hiermee?
 
[quote quote=10126647]mttm wilt nog niets zeggen natuurlijk. Of je bent gewoon later of je hebt nog niet voldoende HCG in je urine. Hier zijn ze nog niet doorgebroken wel heel licht bruinige afscheiding bij het afvegen en ontzettend veel buikpijn. Moet de eerste dag van mijn ongesteldheid terug mijn Nogest pilletjes pakken, maar ik neem aan dat ze echt eerst moeten doorbreken voor ik dit kan nemen. Gek word ik er van … Grr[/quote]
Nroxy, daar heb je zeker gelijk in, maar ik ben al even bezig dus mijn hoop is iets minder geworden. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Beetje hetzelfde als elke maand. En het vervelende is dat ik zwangerschapssymptomen krijg vlak voordat ik ongesteld moet worden, bijvoorbeeld misselijkheid en dat heb ik nu dus ook weer. Ik heb soms ook het gevoel in mijn buik dat ik ongesteld ga worden. Het enige dat ik vreemd vind, is dat ik geen gevoelige/pijnlijke borsten/tepels heb. Normaal heb ik die al vrij snel na de ovulatie. Het blijft spannend, maar ik ga uit van een menstruatie. 
 
Ambibambi hoe lang heb je dit nu ?? Heb dit ook al gehad maar ze zijn uiteindelijk wel echt doorgebroken wel maar een dag en half. 
 
mttm ja je kan er altijd beter van uitgaan dat je gewoon ongesteld word. Minder teleurstelling dan. Wacht nog een paar dagen af tot bv dinsdag en test dan pas gewoon nog een keer. 
 
Ambibambi Ik herken wel deels van jou verhaal. Ik heb sinds een dag na de eisprong last van wat bloedverlies. Soms een tijdje wel, bijvoorbeeld een middag en dan soms s avonds weer niet. Soms wat helderrood en soms bruin. Inlegkruisje is ruimvoldoende hiervoor. Dit is wel de eerste ronde die ik gestopt ben met de pil, dus dat zou mee kunnen spelen. Ik heb over precies een week mijn nod. 
 
Nroxy ik wil weer een weekje wachten. Dus tot volgend weekend. Als ik het volhoud tenminste haha. Bedankt voor je tips.
 
Terug
Bovenaan