Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Ik heb dat sinds afgelopen zondag. Bijna alleen maar bruin op een avond na. Dit is mijn 2e cyclus na de pil. Vorige had ik hier geen last van na mijn eisprong. NoD is nu donderdag...
 
Ambibambi gewoon even afwachten dan je lichaam is natuurlijk nog aan het ontpillen wie weet krijg je donderdag gewoon je maandstonden door. Als het volgend weekend nog zo is kan je natuurlijk alsnog testen. 
 
 Nou... hier iets veranderd maar nog steeds geen idee wat ik er mee moet.
Kleine samenvatting: normaliter een cyclus van +/- 30 dagen. Nu op dag 7 over tijd, morgen dag 8. Negatieve testen tot aan afgelopen donderdagavond. Gister weekendje weg gegaan, vandaag gewinkeld en na bezoekje wc lichtroze op t papiertje (heel lichtjes). Smiddags aangekomen in huisje ons klaargemaakt voor avondeten en voor de zekerheid een tampon ingedaan. Na avondeten eruit gehaald en zat lichtroze op en ienie mienie beetje rood bloed.
 
is dit het begin van een menstruatie?
 
loop constant met het gevoel dat ik naar de wc moet sinds een week, steken in mn lies etc. Geen pijnlijke borsten. Normaal menstruatie klachten en pijnlijke borsten + hoofdpijn.
 
snap er niks van! 
 
Morgen weer thuis en dan testen denk ik?
 
sorry voor sommige TMI’s ?
 
Suus dit kan zeker het begin zijn van een menstruatie maar hoeft het niet direct te zijn. De steken in de lies heb ik ook maar bij mij komt die van een cyste op mijn eierstok. Waardoor ik geen regelmaat heb. 
Ik heb momenteel het zelfde als jij nog altijd beetje bij het afvegen en een heel klein beetje meer doorschijnend bruinige in mijn maandverband. Wel daarnet een serieuze steek gehad in mijn Rechterlies en onderbuik rechts dat ik niet kon rechtstaan. 
Ben je anders wel regelmatig?? Test je dan nog met ochtendurine?? Anders gewoon even wachten tot maandagochtend?? En dan nog een testje tegen aan gooien moesten ze nog niet zijn doorgebroken. 
 
Ja ik ben al een jaar gestopt met pil en sindsdien altijd regelmatig.. soms weleens een keer 32 of 28 maar wel vaak rond de 30 en niet 7 dagen over tijd zoals nu...
ik moet sowieso wachten tot ik thuis ben want ik ben met mn complete schoonfamilie, hahaha. 
 
Heb nu sinds 4 uur geen tampon meer in en niks te bekennen ook... ?
 
Suus DG, ook vervelend. Helaas kan ons lichaam ons goed voor de gek houden. Ik hoop dat dit bij jou nu niet zo is.
Ik ben de maand heel relax doorgekomen. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD zou zijn, maar als ik uitga van 28 dagen, dan zou het afgelopen donderdag zijn. Waar ik eerst zo relaxt was deze maand, let ik nu weer overal op en maak ik mezelf helemaal gek. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, zeker omdat ik weet dat de kans heel klein is dat ik zwanger ben. 
 
Terug
Bovenaan