Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Goedemorgen meiden,
Vandaag mijn NOD en vanmorgen op zowel action als sensitest positief getest. Ongelooflijk, zo blij. Morgenochtend nog CB test doen om ook daadwerkelijk het woord zwanger en de weken te zien. Heeft vriendlief ook zeker behoeften aan.
Het gekke is dat ik het alleen maar als een bevestiging van mijn vermoeden zie. Ik herkende erg veel van mijn zwangerschap van 8 weken in juni.
Hieronder wat symptonen doe ik in de afgelopen 2 weken steeds meer heb gekregen. Misschien hebben jullie er wat aan:
- realistische dromen
- gevoelige en gespannen borsten
- vlaken van misselijkheid
- steken lies
- rommelig gevoel buik
- sterke reuk
Voor de dames die nog in spanning zitten ik hoop dat jullie heel snel (positieve) duidelijkheid hebben.
Ik blijf nog even meelezen.
 
Oh WoW Djenn, GEFELICITEERD!!!!
Wat fijn zeg! Geniet er maar lekker van.
Ik had vrijdagmiddag negatief getest. Maar ja ook veel te vroeg. Dinsdag is pas mijn allervroegste NOD, maar het kan ook uiterlijk pas over een week zijn! Maar uitgaande van de ovulatie is het komende woensdag. Toch hoopte ik op een heelllll minimaal tuurstreepje ofzo. Nee maar echt witter dan wit. Heb het omhulsel zelfs gesloopt..
 
Ah ja.. je hoopt dan ook gewoon zo erge he!! Ik heb donderdagochtend ook stiekem getest en was ook omo wit dus geef de hoop niet op!!
Ik duim voor je!
 
Oh echt Djenn?! Dat geeft moed. Ik had gedacht dat er al wel een licht iets zichtbaar had moeten zijn. Bij mijn vorige zwangerschap pas 1 dag na nod getest, dus die was toen natuurlijk meteen positief, al was het toen eigenlijk ook nog maar een licht streepje.
 
Lang wachten is niet meer nodig... heeft nu echt doorgezet dus op naar de 3e ronde! Deze ronde zonder testjes en ook even zonder forum. Toch straks druk met verhuizen dus niet echt tijd voor ook :p dames, succes met de komende spannende tijd, was even gezellig! Hopelijk regent het straks positieve testen!
 
Bedankt dames. Hier zojuist de CB gedaan en de magische woorden stonden er!! Kon toch niet wachten tot morgenochtend.. nu vriendlief ook echt overtuigd ipv door een "vaag streepje" haha
 
Terug
Bovenaan