Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Djenn van harte!!!
Ambibambi.... jammer.. wij zaten tegelijk toch ongeveer?
Hier afgelopen weekend bruinverlies.. en sinds vandaag weer een beetje. Verder steeds klein beetje rommelig gevoel in mn buik en lage rugpijn. 
Vandaag was de NOD maar ik heb niet het gevoel zwanger te zijn.. voelt zoooo erg als ongi.
Ronde 7 is dit. Zou zo mooi zijn!!!
 
Dag 49 van cyclus ik kon het niet laten nadat ik sinds gisteren ineens dacht op dag 35 eisprong te hebben gehad (klein beetje bruin verlies).
En ja hoor ZWANGER ! ?
 
Wowwwww Juuno gefeliciteerd!! Of zou dag 35 dan misschien al wel na de innesteling zijn geweest? Bruinverlies door ovulatie toch niet echt logisch? Dan ben je misschien al wat verder zwanger dan je denkt! Of welke cyclusdag had je de laatste keer wit getest?
Hier heb ik het net ook weer niet kunnen laten, maar weer een omowitte test. Maar zit ook nog voor nod. Morgen zit ik op 14 dagen na de vermoedelijke positieve ovulatietest. Dus misschien 2 dagen voor nod nu? Morgen kortst mogelijke cyclus, zondag pas de langst mogelijke..
 
Gefeliciteerd, Juuno! Echt geweldig!
Ik ben de hele ochtend al behoorlijk misselijk en vannacht heb ik ook doorzichtige, waterige afscheiding verloren. Helaas durf ik nog steeds niet te hopen, want zeker het misselijk zijn heb ik de laatste maanden ook als ik ongesteld moet worden.
Ik wil op z’n vroegst donderdag pas weer testen, dan heb ik er 35 dagen op zitten. Ik hoop dat de tijd vliegt, want ik kan op dit moment niet met de spanning omgaan, ondanks dat er maar een hele kleine kans is dat het raak is. Ik denk ook eerder dat ik gespannen ben voor een cyclus die veel te lang gaat duren in plaats van voor de zwangerschap. 
 
Hoi meiden! 
 
Juno van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!?
Ik ben nieuw hier en ook helemaal niet met cyclussen, ovulatie etc. Wij zijn sinds december 2017 gestopt met de pil, ik heb een cyclus van ongeveer 28/29 dagen. Altijd wel op tijd ongesteld en soms iets eerder. Nu ben ik 10 dagen overtijd en 4 negatieve tests verder en allemaal “Omowit” zoals ik dat voorbij zag komen?. Doen jullie een ovulatie test als je overtijd bent? Heb dat een paar x voorbij zien komen maar snap het niet echt?.
 
xxx
 
Terug
Bovenaan