Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi dames, 
ik zie een aantal zwangeren voorbij komen, van harte gefeliciteerd! 
Hier dag 6/7 dpo. Ik had dag 4 en 5 behoorlijk steken en krampen. Voelde alsof ik ongesteld moest worden. Geen druppel bloed verloren en krampen zijn nu ook weer voorbij. Af en toe een kleine steek vandaag, maar verwaarloosbaar. 
Wel ben ik nu voor de tweede middag op rij misselijk. En dat terwijl ik nooit misselijk ben! Het duurt ook maar een half uurtje en dan is het weer helemaal over. Herkent iemand dat? Natuurlijk hoop ik dat het een zwangerschap betekent, maar ergens weet ik ook dat ik eigenlijk nog te vroeg zit voor een innesteling, dus nog ook geen misselijkheid kan hebben. Daarnaast is het pas ronde 1, dus lijkt me allemaal erg stug. Ik denk dat mijn lijf me gewoon enorm voor de gek houdt. NOD is volgende week zondag. Wat duurt die tijd lang zeg! 
 
Hier het zelfde Snackworteltje! Ook heel veel wit slijm met afvegen.. niet echt smakelijk om te schrijven ? voor mij ook de eerste ronde, verwacht niets.. kan bij mij ook ontpillen zijn, maar voel me raar/anders.
6oktober NOD als het goed is
 
@ mttm; dat slijm verlies herken ik! Nu bijna 3mnd geleden dat mijn zwangerschap op hield, de 1e menstruatie had ik dat niet maar had ik Mn grote stolsel met veel bloed, de 2e menstruatie echt het tegenover gestelde: helder slijm verlies en soms beetje bloed maar Mn veel slijm. Heb toen mijn verloskundige gebeld omdat ik dit nog nooit had gezien, ik lekte serieus ook 2x door met slijm waarop ik maar maandverband ging gebruiken wNt tampon kon dat niet opvangen. (Sorry voor de uitgebreidheid) ik kreeg t advies om nog paar dagen te wachten of de bloeding later door zou zetten, en ja hoor op dag 3 was t slijm weg en kreeg ik gewoon normale bloeding alleen wel veel mindere mate maar wel goed en normaal van kleur. Ik weet nu ook niet zo goed hierom wanneer nu Mn NOD is. 
@ vlinder; gewoon doorgaan met regelmaat seksen en op je slijm letten. En aks ik een ovulatie test zou gebruiken zou ik die van clearblue pakken met 2 daagse piek moment. Heb n x n dag zitten zoeken en lezen. Gebruik ze tot nu toe nog niet ik haf deze maand zon duidelijke eisprong en slijm kan niet missen. 
@ Snackworteltje ik had ma mijn eerste menstruatie na eisprong ook n korte bloeding de dag erna en later nog eens. Geen idee mijn lichaam geeft nogal veel signalen af. 
Ik heb si 2 dagen jeukende borsten mijn hemel. Halve dag zit ik met Mn hand aan Mn bh en doe ik Mn best om subtiel mijn borsten te krabben ??? raar signaal..
 
Vervelend hè kershje.. dat jeuken ken ik helemaal! 
Soms vraag ik me echt af waar die slierten slijm vandaan komen hoor.. 
ik duim voor iedereen dat het allemaal kwaaltjes zijn die bij een zwangerschap horen ??
 
Afgelopen dagen maar even me Action ovulayiwtesten op genaakt. Tot nu to gewoon wit gebeleven. Volgens me app gaat morgen de vruchtbare periode in op basis van 28 dagen. Maarrr ik weet me cyclus niet dus kan ook zomaar veel langer zijn.
Ik ga morgen verder met testen van sensitest om te zien of er iets van een piek komt en of ik deze ook zelf voel en of het dan klopt met het temperaturen.
Tot nu toe merk ik ook niet echt iets van cervix slijm heel klein beetje wat gehad dua denk zelf dat de cyclus langer duurt, hoop alleen niet te lang ?
Ik moet ook toegeven dat ik dacht niet zo bijgelovig te zijn maar ik las over de maansteen en heb er toch maar 1 aangeschaft. Baat het niet schaad het niet en daarnaast het is een hele mooie steen, en draag hem nu aan een ketting.
Ik vind het best lastig het niet weten hoelang me cyclus is. Tot nu toe 1 menstruatie gehad maar wanneer die cyclus begonnen is... geen idee. Het temperaturen en ovulayie testen zijn me enige houvast om te zien of me lichaam iets doet. Ik heb in de jaren van de pil (15 t/m 18) nooit gelet op een ovulatie of gewoon niet gevoeld en daarna 9 jaar een spiraal gehad waarin ik niet menstrueerde.
 
Spannend allemaal, ik heb net mijn eiersprong gehad. Ik voel hem erg duidelijk, lichte krampen onder in mijn buik en het klopt ook met de ovulatie testen (deze gebruikt is van besure, erg goed en handig). Bij mij zie je echt duidelijk twee dagen een donkere lijn met de ovulatie testen. Wij zijn net begonnen en wilde wat meer inzicht in mijn cyclus. Als t goed is is rond 9/10 oktober mijn NOD, erg spannend!?
 
Mijn ovulatie test was vanochtend weer iets lichter dus ik denk dat ik mijn eisprong vrijdag of zaterdag heb gehad en dat ik de piek niet duidelijk op de test heb gezien. 
We gaan weer het wachtbankje op en volgens mijn app is nod op 14 oktober!
 
Hoi iedereen! 
Leuk om te lezen dat sommige dames een leuke verrassing al hebben mee gemaakt.
Ik wil even wat delen want ik weet het even niet meer. Ik had woensdag (26sept) ongesteld moeten worden maar nog niets. Dus vandaag 4 dagen over tijd.Heb  meerdere tests gedaan maar negatief. 
Wel wat kwaaltjes: veel afscheiding, veel pijn aan 1 kant beetje in mijn lies (daar maak ik mij zorgen om i.v.m eventuele bbz), af en toe misselijk over de hele dag, hoofdpijn...
Dit is 1ste ronde, dus weet ook niet hoe lang mijn cyclus is. 
Gewoon maar afwachten dus???? 
 
Terug
Bovenaan