Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hallo Joufullylife,
Ben je dan ook pas gestopt met anticonceptie? Dan kan je cyclus nogal eens afwijken van de gemiddelde 28 dagen. Ze zeggen zowieso dat een cyclus tussen de 28 en 35 dagen is, maar hoor hier ook regelmatig 40 of meer. Mijn was nu 33 dagen (26-8 gestopt).
gebruik je ovulatie testen? Als je weet/meet of voelt wanneer je eisprong is kun je er vanuit gaan dat 14 dagen later je menstruatie komt. Dat is dus eigenlijk de dag waarop je ongesteld moet worden. Vanaf dan kun je testen. 
Succes!
 
@ lisanneee wat fijn dat het zo duidelijk was en dat t klopte met de testen ☺️ Geeft meteen n goed gevoel denk ik.
@ feyre wat grappig dat je n maansteen hebt aangeschaft, ik draag hem ook aan n ketting, had m al langer maar si 1 mnd draag ik hem dagelijks en soms slaap ik ermee. 
@ joyfully: helaas kun je niet veel meer doen fan wachten, een bbz gaat vaak gepaard met hevige pijn. Bij veel pijn altijd je HA bellen en zeggen dat je bezig bent met zwanger worden. Maar ga er maar vanuit dat dit niet nodig gaat zijn en het beste natuurlijk dar je gewoon zwanger blijkt ? of idd heb je miss langere cyclus en komt t alsnog. 
Ik zag laatst ook dat je eisprong meestal op t zelfde moment is bijv dag 14 en dat t heel normaal is dat t een maand later op dag 13 of 15 is. Denk dat ik de eerste maand t ook verkeerd heb geteld, ik had de pijn op dag 15 en menstruatie alweer 11 dagen hierna maar dat was dat rare slijm gedoe denk dat die 2 dagen slijm niet mee tellen, klopt t dat je 1e dag menstruatie begint als t echt doorzet? Dan is mijn cyclus toch wel 27 a28 dgn. Het vrouwenlichaam blijft n mysterie. Denk dat t volgende maand weer iets duidelijker wordt ??
 
Mijn NOD niet in te schatten? zit nu op t wachtbankje zo spannend! 8 of 9 okt verwacht, maar ik wacht de 10e ook nog af voor mijn eigen veiligheid ?
Het klussen ging deze maand wonderbaarlijk goed, mijn man had zich er deze maand wat meer mee bezig gehouden zo lief ? ben ik niet de enige thuis met de zenuwen Hihi 
 
Hoi meiden! 
Hier vanmorgen een licht positieve zwangerschapstest. En nu begint de ellende. Ik heb echt even wat positiviteit nodig van jullie. 
Omdat de vorige keer bij mij een miskraam was komen er nu allerlei emoties los. Ik ben blij en ondertussen heel verdrietig en gestresst. Ik heb al bijna twee weken buikpijn en ben bang dat het weer mis zal gaan. Ik kan die gedachte gewoon niet loslaten. De buikpijn is gelukkig niet ondraaglijk maar wel zeurend en super vervelend. Zijn er meer die continu een zeurend gevoel hebben? 
Maar buiten dit alles heeft mn hart toch wel een klein vreugdesprongetje gemaakt!  ❤️ 
 
Gefeliciteerd Esther, het is je heel erg gegund! ?
Buikpijn hebben wel meer vrouwen ik had dat dgls direct na t eten, ging veel in bad en zodra ik thuis kwam broek uit en pyjama aan dat hielp echt tegen die opgeblazen darmen en opgezette buik. 
 
Kershje grappig ben ik niet de enige. ik slaap er ook mee ik douche er alleen niet mee maar dat doe ik met geen enkele sieraad.
Lief dat je man zich ook zo ermee bezig houd ^_^ en helaas is het altijd meer afwachten als dat je doen kan xD.
xEsther oh wat super! ik sn ap dat de gedachtes door je hoofd gaan maar probeer het van je af te zetten, stress is ook niet goed en helaas kan het bij iedereen mis gaan. probeer je rustig te houden, vraag evt extra info omdat je vorige een miskraam geworden is en praat erover!
Hier vanaf net toch aardig wat slijm bij afvegen. ben dan toch benieuwd of me cyclus gewoon roind de 28d zit. ik zou daar zo van versteld staan omdat me beide zussen PCOS hebben en daarnaast cystes. oudste zus zelfs IUI en IVF zonder succes (uiteindelijk toch spontaan zwanger geraakt)
ik ga straks een ovulatie test doen om te zien of er al een vruchtbaarheid punt is (volgens de app is dit vandaag) 
 
Hallo meiden, mag ik met jullie meekletsen? Mijn NOD is 6 oktober. 11e ronde inmiddels...
ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, en middels ovulatietesten ben ik erachter dat mijn eisprong rond dag 14 is. Nu heb ik gisterenavond (een week voor mijn menstruatie dus) lichte menstruatiekrampen gehad, heeft hele avond geduurd en ik voel nu af en toe ook nog wat. Zou dit met een innesteling te maken kunnen hebben? Ik ken het niet namelijk. Na 11 rondes ben ik het wachten wel een beetje beu en hoop ik zó dat het een keertje raak is.
succes allemaal! Hopelijk is iedereen hier snel zwanger!
 
Terug
Bovenaan