Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Gefeliciteerd Esther! Blijf positief :)
Welkom leine. Krampen kunnen van alles betekenen, maar enige wat je kan doen is hopen dat het met de zwangerschap te maken heeft, nog een klein weekje geduld! Hang in there! 
joena! How is life? Hoever zit je inmiddels in je cyclus? 
Beautygirl...En jij? 
ananas! Mijn citrusfamilie ??.  Ik voel een fruitband. Hoe gaat het met jou? Hoever is je kleine ? 
 
Liefs Citrus 
 
Ha meiden,
Nog steeds lees ik mee. Fijn dat we zo allemaal ons ei (verkeerde woordkeuze op dit forum??) kwijt kunnen. Ik herken me in veel dingen die jullie zeggen!
Ik heb een poosje niks van me laten horen.. Ik merk dat ik de eerste helft van mn cyclus amper bezig ben met zwanger worden. Soms denk ik er wel aan, maar ik weet dat ik toch niks kan doen dan wachten op mn eisprong. Nouja, alvast oefenen kan natuurlijk geen kwaad ?? Als het goed is heb ik donderdag mn eisprong. Daarna wordt het weer wachten wachten wachten... Ik heb me echt voorgenomen om tot mn NOD te wachten  met testen.. ben benieuwd of het me gaat lukken..
Groetjes!
 
Hoi meiden,
Allereerst succes iedereen deze maand ?.
Ik ben een stille meelezer. Zelf 6 okt mijn nod. 22 september een smiley gehad met de ovulatie test. De afgelopen week wat krampen maar ik ben ook niet fit. Dus twijfel waar de symptomen van zijn. Moeilijk moeilijk. Nog een weekje onzekerheid.
Groetjes
 
Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier. Ik lees al stiekem een tijdje mee. Wij zitten in de 4e ronde. Had mijn NOD vandaag of gisteren. Cyclus a 28 29 dagen. 1 x 30 gehad. Alleen test blijft negatief. Dus maar een kleeeeein beetje spanning. Wel iets buikkrampen. Maar de darmen zijn ook wat van slag dus tja lastig.
 
 
Drukke week gehad op het werk, dus even niets gelezen en gereageerd...
Jopie en Pieny wat super!! Van harte gefeliciteerd!!
Esther jij ook gefeliciteerd! Ik hoop enorm voor je dat het dit keer wel goed gaat!
 
Ik zit nu op dat 16 en vorige ronde (1e) had ik op dag 18 een positieve ovulatietest van CB. Ben benieuwd of dat deze keer weer rond die dag ligt! Man man man wat is het toch allemaal spannend!
Wel erg leuk dat mijn man ook steeds enthousiaster wordt, hij was eerst nog heel onzeker erover, maar hij zegt er nu wel zo klaar voor te zijn!! Daar word ik zo blij van he hihi
 
Succes allemaal meiden!!
 
 
@kershje ik heb ook elke keer zon jeuk aan mn borsten. Manman ik krab me wezenloos. 
@vlindertje ik ben sinds anderhalve week anderhalve week bezig met ovu testen. Elke keer maar zon licht streepje. Heel frustrerend. Ik had de moed voor deze maand al laten varen. Wel nog paar keer seks gehad. Manlief zei al dat het toch niet meer nodig was. 
Tot vandaag! Gister weer een licht streepje en dacht vanmorgen: hartstikke zinloos om nogmaals te testen, maar dan weet ik zeker dat ik deze maand geen ei heb gehad of dat ik de testen vd action niet meer koop.
En wat schetst mijn verbazing: een knaltest! 
 
Is het aan te raden om morgen nogmaals te testen?
 
@xboerinnetje is dit echt een knaltest? Ik was in de veronderstelling dat de test streep donkerder moest zijn dan de controle streep. De streep op de foto is goed duidelijk maar toch niet donkerder?
Als dit genoeg is dan heb ik afgelopen week zeker 2 dagen (vrijdag en zaterdag) een positievetest gehad ? heb zaterdagochtend ook wat steken in mijn onderrug gehad maar ik dacht dat dat aan het ramen lappen lag.. 
Ach ja we gaan het zien. Sowieso donderdagavond en zaterdagavond gezellig gehad dus hopelijk is het genoeg!
 
Ik was trouwens gister met een vriendin lunchen die een dochtertje van 1 heeft en we hebben het redelijk veel over kinderen gehad. Zij heeft ook gevraagd hoe ik erover denk en ik heb me toch redelijk op de vlakte gehouden. Zo van ja ik wil kinderen maar nu nog niet, en gelukkig weet ze dat mijn man het ook allemaal wat spannend vindt. 
Hoe gaan jullie om met het vertellen aan vrienden en familie dat je bezig bent? 
Deze vriendin heeft mij trouwens met 15 weken pas laten weten dat ze zwanger was. 
 
Terug
Bovenaan